Здравеите колеги. Какав савет ще ми дадете. Проблема е 4е ми загрява типото. Сменил сам водна помпа,термостатен клапан,двата дат4ика единя на перката и другия които е на главата промих си радиатора и си дига температура и така. Ходих тук там и кат не знаят какво да ми кажат ми викат 4е било нормално, то хубаво ама ако ми се влиу4ва перката сега при 25-26 градуса при 40 тя трябва да ен спира , а и по ло6ото е 4е като вземе да вдига температура губи мощност и не варви.Прави ми и друго впе4атление 4е при влажен ваздух много пуши бял пушек хубаво то иам конденз ама аз го вийдам 4ак на задното огледало.Ако можете да ми помогнете сас някакав савет на какво да обарна внимание ще сам ви благодарен таи като нашите родни ’’маистори’’ ми кажат ми може би е от еди какво си и хубаво аз го сменям ама аз набих толкова пари колкот за половин друга фиатка. Та ще о4аквам савети.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на Типо
Collapse
X
-
Не се притеснявай, че се влючва перката, нормално е, нали затова е сложена. Имаш ли стрелка за температурата и колко показва? Нормалното положение е да стои посредата и да не "шава" много нагоре-надолу.Следи си нивото на антифриза в казанчето и ако не спада, също няма за какво да се притесняваш.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
-
Ами колега, тя перката се вклиу4ва при температура кам 98 градуса но температурата в радиатора е по ниска от тази в глават ана двигателя.А ватре показанието за температурата не стои на 90 ами отива на следващата отметка която е между 90 и 130 градуса. Антифриза ми маи ми се губи малко не сам сигурен но парното ми е супер.Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Обезвъздушил ли си добре ?! Във движение температурата трябва да ти към 85-90! Във задръстване може и към 100 да отиде, после се включва перката и не би трябвало да вдига повече!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колега кажи 1 с колко степени ти е вентилатора,ако си на две степени провери реостата намира се на кожуха на перката и има навика да не дава хубав контакти да караш само на вттора степен.2с какъв термостат си ако е на Вернет тои отваря на 92гр. и е нормално да вдига към 100гр. Аз имах същия проблем само нямах загуба намощност а на масло и го реших по следния начин.Термостат на Бер 87гр +датчик за перката от москвич 87-82 като втората скорост ми е на копче.Така е вече 3год.Сег а промлема ми е че като я загася вдига до 100-110гр ама мисля че това е от антифриза щото е голяма тиня.УспехLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
E какво те притеснява щом на 100 градуса ти включва перката ? След това загрява още ли ?!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
До 100 градуса че даже и до 105 в задръстване е напълно нормално! Тея двигатели са топли по принцип!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар