Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загряване на Типо

    Здравеите колеги. Какав савет ще ми дадете. Проблема е 4е ми загрява типото. Сменил сам водна помпа,термостатен клапан,двата дат4ика единя на перката и другия които е на главата промих си радиатора и си дига температура и така. Ходих тук там и кат не знаят какво да ми кажат ми викат 4е било нормално, то хубаво ама ако ми се влиу4ва перката сега при 25-26 градуса при 40 тя трябва да ен спира , а и по ло6ото е 4е като вземе да вдига температура губи мощност и не варви.Прави ми и друго впе4атление 4е при влажен ваздух много пуши бял пушек хубаво то иам конденз ама аз го вийдам 4ак на задното огледало.Ако можете да ми помогнете сас някакав савет на какво да обарна внимание ще сам ви благодарен таи като нашите родни ’’маистори’’ ми кажат ми може би е от еди какво си и хубаво аз го сменям ама аз набих толкова пари колкот за половин друга фиатка. Та ще о4аквам савети.Мерси предварително.

    #2
    Не се притеснявай, че се влючва перката, нормално е, нали затова е сложена. Имаш ли стрелка за температурата и колко показва? Нормалното положение е да стои посредата и да не "шава" много нагоре-надолу.Следи си нивото на антифриза в казанчето и ако не спада, също няма за какво да се притесняваш.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Ами колега, тя перката се вклиу4ва при температура кам 98 градуса но температурата в радиатора е по ниска от тази в глават ана двигателя.А ватре показанието за температурата не стои на 90 ами отива на следващата отметка която е между 90 и 130 градуса. Антифриза ми маи ми се губи малко не сам сигурен но парното ми е супер.Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Обезвъздушил ли си добре ?! Във движение температурата трябва да ти към 85-90! Във задръстване може и към 100 да отиде, после се включва перката и не би трябвало да вдига повече!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Колега кажи 1 с колко степени ти е вентилатора,ако си на две степени провери реостата намира се на кожуха на перката и има навика да не дава хубав контакти да караш само на вттора степен.2с какъв термостат си ако е на Вернет тои отваря на 92гр. и е нормално да вдига към 100гр. Аз имах същия проблем само нямах загуба намощност а на масло и го реших по следния начин.Термостат на Бер 87гр +датчик за перката от москвич 87-82 като втората скорост ми е на копче.Така е вече 3год.Сег а промлема ми е че като я загася вдига до 100-110гр ама мисля че това е от антифриза щото е голяма тиня.Успех
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #6
            Ами както казва колегата отгоре като карам по околоврасното даржи кам 90 ама като влезна в плевен и почва да дига температура.Мисля си дали може не6то капачката на радиатора нещо да не работи хубаво клапана дали е вазможно вие какво ще кажете колеги

            Коментар


              #7
              Какво значи държи към 90 ?Всяка една малка чертичка отговаря на 5-6 гр.,как да го разбирам че ти държи 85 или 95 и съответно до колко вдига даи малко инфо и за термостата
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                При мен няма малки чертички има 90 градуса и като карам ми даржи 90 но като вляза в града и започва да вдига температурата до кам 98-100 и тогава включва перката. Пак за термостата какво да ти кажа смениха ми го с нов вав сервиза трябва да е какавто трябва

                Коментар


                  #9
                  Климатик има ли това Типо? Ако има провери резистора, за който спомена колегата по-горе. При заминал резистор 1-ва степен на вентилатора няма да се включва, ще се пуска направо 2-ра на 97*. Друг вариант е скапан датчик за вентилатора.

                  Коментар


                    #10
                    Колега типото няма климатик датчиците са нови а вентилатора е с една степен.Всичко е сменено.

                    Коментар


                      #11
                      Надува ли маркучите? Бялата пара и ненормалното поведение на охладителната система говорят за издухана гранитура на главата.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Ами не надува маркучите , но днес ще хода при един маистор на радиатори които мери садаржанието на CO2 в антифриза да го видя и тои какво ще ми каже.Ще пиша колеги да ви саобщя какво ми каза.

                        Коментар


                          #13
                          E какво те притеснява щом на 100 градуса ти включва перката ? След това загрява още ли ?!
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Ами не загрява повече от 98-100 градуса ,но имам чувството че губи мощност но пак можеби си вталпявам ииии не знам ходих да ми мерят и садаржанието на CO2 и нема ништо та сигурно е нормалнода згрява таи

                            Коментар


                              #15
                              До 100 градуса че даже и до 105 в задръстване е напълно нормално! Тея двигатели са топли по принцип!
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X