Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик - компресора "запича" - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик - компресора "запича" - РЕШЕНО

    Егати и сравнението, дето вкарах но е точно така. Компресора толкова "спича", че ремъка започва да приплъзва по шайбата, при което се чува страшно квичене. Това става от време на време, не постоянно. Иначе климатика си духа студено. Смятам да го оставя така докато сдаде багажа.И все пак някой да се е сблъсквал с такъв проблем?
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    #2
    кола

    кво друго или лагера е за смяна или съединителя не отделя както трябва и при двете е хубаво да се смени лагера или да се погледне съединителя той е електрически иначе ако трябва да сваляш компресора после трябва пак да се пълни и трябва вече някой който има техника за компресоли да извади фреона и после пак да го напълни
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Електромагнитния съединител може ли да се отремонтира без да се точи фреона?Много хиксове има там...Имам инструмента да го разпарчотя, но какво ще открия? Трябва и да го сваля от колата, което автоматично значи, че съм 50-60 лв. назад за фреон.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        Колега, провери ремъка дали ти е опънат и дали ти работят вентилаторите на охлаждането от пред, когато ти е пуснат климатика.Защото ако не ти работят вентилаторите компресора пак ще спича, защото не се охлажда фреона.

        Коментар


          #5
          Перката е добре. Ремъка също е добре опънат.
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            Ще откриеш подобно: http://mbw126.com/compressor.aspx

            Коментар


              #7
              компесор

              тука по снимките като гледам е направен основен ремонтсъс сваляне на компесора а то е въпроса да се избегне тая процедура със свалянето мисля че лагера може да се извади по лесно
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                А при зарежднето на климатика добавиха ли ти масло в системата?Навремето когато си купих рендето явно някой самозван спец го беше зареждал без да добави масло и уви блокира ми компресора 2 седмици след покупката.
                Обичам си работата.

                Коментар


                  #9
                  Преди две години го дозаредиха, а в началото на миналото лято минах т.н. "рециклиране" на фреона и си бачка без проблем.Това стържене не не е през цялото време. Цялата работа май тръгна от едно юнашко минаване през голяма локва. Като следствие смених лагерите на алтернатора, една ролка и някои неща по стартера. Водата не прощава деба... Възможно е нещо да се е пре**ало и по компресора...
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #10
                    да не би да ти затяга ролката на климатика, щом говориш за локви?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Като го гледах като че ли компресора запичаше. Шайбата му се въртеше на пресекулки. Утре ще погледна пак, че да не се вкарам във филми заради една обтяжна ролка.
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        Колега това квичене на ремъка постоянно ли е или само като пуснеш климатика? За сваляне на шайбата със електро муфата и съединителя не е нужно да сваляш компресора и няма да изпуснеш фреона.
                        Обичам си работата.

                        Коментар


                          #13
                          Само като е пуснат климатика и то от време на време, не постоянно. По тая логика няма как да е ролката, защото ремъка е постоянно зацепен.Има ли някакъв пиниз в свалянето на шайбата и дали изобщо в нея е проблема или в самият компресор?
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар


                            #14
                            За съжаление явно си за компресор.
                            Обичам си работата.

                            Коментар


                              #15
                              Проблемът е РЕШЕН! Моля, някой модератор да го отрази в заглавието.Приплъзването на ремъка се оказа, че е от не добре обтегната паразитна ролка. Явно законтрящата гайка се е отхлабила по някакъв начин или аз не съм я затегнал както трябва. Добре, че не беше нещо сериозно, защото в тази криза... Благодаря на всички за мненията!
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X