Колега,като е на празни обороти,помпата не може да създаде необходимата циркулация на охладителната течност и затова парното не духа толкова топло,а когато си в работен режим на мотора си рабори нормално...По въпроса за загряването стрелката трябва да буде на отблязаното по средата....Както казаха колегите или термостат или датчик перка...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на Fiat Punto MK1- нормално или не???
Collapse
X
-
При мен стрелкта се движи по същия начин при качване загрява, при спускане охлажда като е загряла перката се включва на равен път стои малко под средата (същото пунто като неговото) сменен термостат преди половин година а радиаторчето в купето преди година и половина, така че карай, ако изхвърли антифриза доливаш вода прибираш се и чак тогава ремонтираш
Коментар
-
температурата на моето пунто се държи точно по същия начин както си го описал. това е при сменени водна помпа, термостат и нов радиатор, сменено радиаторче на парното. разилката е, че аз съм с климатик, а радиатора му е пред водния и ми се струва, че той спира част от охлаждащият въздух към водния радиатор. аз имам 1 копче с което ръчно включвам перката на вентилатора като е по-горещичко и видя, че се качва температурата или ми предстои изкачване... и съм горе на чирешътъFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Колега,като е на празни обороти,помпата не може да създаде необходимата циркулация на охладителната течност и затова парното не духа толкова топло,а когато си в работен режим на мотора си рабори нормално...Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар