Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на Fiat Punto MK1- нормално или не???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега,като е на празни обороти,помпата не може да създаде необходимата циркулация на охладителната течност и затова парното не духа толкова топло,а когато си в работен режим на мотора си рабори нормално...По въпроса за загряването стрелката трябва да буде на отблязаното по средата....Както казаха колегите или термостат или датчик перка...

    Коментар


      #17
      При мен стрелкта се движи по същия начин при качване загрява, при спускане охлажда като е загряла перката се включва на равен път стои малко под средата (същото пунто като неговото) сменен термостат преди половин година а радиаторчето в купето преди година и половина, така че карай, ако изхвърли антифриза доливаш вода прибираш се и чак тогава ремонтираш

      Коментар


        #18
        температурата на моето пунто се държи точно по същия начин както си го описал. това е при сменени водна помпа, термостат и нов радиатор, сменено радиаторче на парното. разилката е, че аз съм с климатик, а радиатора му е пред водния и ми се струва, че той спира част от охлаждащият въздух към водния радиатор. аз имам 1 копче с което ръчно включвам перката на вентилатора като е по-горещичко и видя, че се качва температурата или ми предстои изкачване... и съм горе на чирешътъ
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #19
          Колега,като е на празни обороти,помпата не може да създаде необходимата циркулация на охладителната течност и затова парното не духа толкова топло,а когато си в работен режим на мотора си рабори нормално...
          Колега teodor19, това означава ли че на празни обороти и включена перка, двигателя ще се охлажда по-бавно отколкото ако форсирам до 2-3000 оборота?
          Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

          Коментар


            #20
            извинете за офф-а обаче не искам да пускам нова тема.значи след удара започна да загрява. перката духа напред?!?!така ли трябва да е?
            punto 1.1 55 coupe - малкият куршум

            Коментар


              #21
              radoks написа:
              извинете за офф-а обаче не искам да пускам нова тема.значи след удара започна да загрява. перката духа напред?!?!така ли трябва да е?
              НЕ!!!
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                днеска гледах клемите,наред са си.освен да са обънати клемите за датчика и за моторчето?
                punto 1.1 55 coupe - малкият куршум

                Коментар


                  #23
                  radoks написа:
                  днеска гледах клемите,наред са си.освен да са обънати клемите за датчика и за моторчето?
                  някои може и да ми помогне?
                  punto 1.1 55 coupe - малкият куршум

                  Коментар

                  Working...
                  X