Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

изпуска фреона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    изпуска фреона

    Здравейте,колеги!Времето се оправи, а с него за пореден път ще се опитам да накарам климатика на бравото да проработи.Малко предистория-климатика работеше перфектно,ударихме колата,сменихме радиатор и една тръбичка от радиатора до някакъв дехидратор(пред лявата гума е дехидратора) и нищо друго не е пипано.След което трябваше да напълним системата.Един пишман майстор я напълни, но първо с азот, за да види дали не изпуска и то сложи 25 bar азот.Не изпусна азота няколко дни, но фреона веднага изтече и върху компресора се появи мазно петно.С всички хора дето се консултирах казват, че с тези 25 bar азот е е**л майката на нещо си в компресора.И сега въпроса пред мен е дали подлежи на ремонт този компресор(и как да докажем, че изпуска).За втора ръка компресор ми искат 80 лева.Какво е най-разумно да се направи в ситуацията,препоръчайте ми сервиз в Перник или София и орентировъчно с колко пари трябва да олекна, за да не карам на отворени прозорци?!?! Предварително благодаря! bravo 1.6, 96 г.
    фиат браво sx 1.6/16в/96

    #2
    Колега, понеже и аз работа във фирма за климатици и се заимаваме и със автоклиматици и искам да ти кажа че не са ти прецакали компресора от надуването с азот и то при 25 бара...защото ти като пуснеш климатика налягането вътре в системата е 25 бара че и повече по някога...компресора подлежи на ремонт но както гледам че си написал че става мазен компресора има два ватианта или О-пръстена за снадката на тръбите с компресора е заминал или вътре в копресора има едни уплътнения които се спичат с времето и там същ изпуска
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      Re: изпуска фреона

      kristian_22 написа:
      ...препоръчайте ми сервиз в Перник или София...
      Ето един, даже ти е на път. Ама не му пиши, а му звънни.
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        mitkosoft написа:
        Колега, понеже и аз работа във фирма за климатици и се заимаваме и със автоклиматици и искам да ти кажа че не са ти прецакали компресора от надуването с азот и то при 25 бара...защото ти като пуснеш климатика налягането вътре в системата е 25 бара че и повече по някога...компресора подлежи на ремонт но както гледам че си написал че става мазен компресора има два ватианта или О-пръстена за снадката на тръбите с компресора е заминал или вътре в копресора има едни уплътнения които се спичат с времето и там същ изпуска
        Не знам дали да се обръщам с колега, но според написаното от тебе работиш нещо което не го разбираш. Автомобилните климатици работят на доста по ниски налягания за справка погледни ауто дата. А компресора може да се поправи като се купи ремонтен комплект и се подменят уплътненията. А че ти го е пребал с тия 25бара е ясно.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          Ти въобще виждал ли си закачена кола на машината и да видиш налягането какво е ... то според ауто дата като дам на браво и ми излиза картинка на пунто
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            mitkosoft написа:
            Ти въобще виждал ли си закачена кола на машината и да видиш налягането какво е ... то според ауто дата като дам на браво и ми излиза картинка на пунто
            Не само съм виждал но ги правя тези машини а колко коли са ми минали през мануметрите си нямаш на представа.
            Прикачени файлове
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              Да такае моя го зареди и сега си работи перфектно.

              Коментар


                #8
                Re: изпуска фреона

                Благодаря за мненията.Отидох в сервиз.Оправиха ми климатика, но ето какво научих(това, за което спорите):За разлика от битовите климатици, които могат да топлят и охлаждат автоклиматикът работи само на режим охлаждане и заради това в системата има звена с различно налягане.Налягането в предния радиатор достига при работа между 15 и 20 bar, а радиатора, които е под таблото най-много до 6 bar. Това което ми каза майстора е, че е цяло чудо, че не са ми взривили малкия радиатор с тези 25 bar, отделно и компресора не е проектиран за такива налягания.Ако системата можеше да обръща режима-топло/студено, както битовите климатици то тогава и в малкия радиатор в единия случай щеше да има високо налягане.
                фиат браво sx 1.6/16в/96

                Коментар


                  #9
                  Re: изпуска фреона

                  kristian_22 написа:
                  Благодаря за мненията.Отидох в сервиз.Оправиха ми климатика, ...
                  Какво му правиха - смениха уплътнения на компресора или какво ...? Колко ти излезе удоволствието и колко време стоя в сервиза?
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #10
                    Re: изпуска фреона

                    За първи път попаднах на човек които си разбира от работата.Препоръчаха ми го. И друг път са ми препоръчвали хора за различни работи, но 90% са мърлячи!Първо се оказа, че климатичният радиатор е пробит и е лепен и точно от лепеното изпуска.Имам познат с морга-взех от там друг за 70 лева.После провери няколко пъти системата с някаква машина и я напълни.След това прави доста проби и се оказа,че втора степен на перката не включва(добре, че предния път като го пълнихме е изпуснал,защото ако съм го използвал през големите жеги и като не работи перката на втора степен налягането е голямо и е могло да стане фал). Разкачи всички кабели, мери релета, включва-изключва и перката проработи.Оказа се че този Жмульо дето ми прави колата като я ударихме освен всичките капани дето беше заложил не е закачил и някакъв кабел дето по него се получава инфо за налягането и перката естествено не е вклъчвала.Това момче ми преправи цялата инсталация и сега всичко е 6.Климатикът си работи перфектно.Единствено каза да се молим някоя гарнитура на компресора да не изпуска след огромното налягане, но след два дни и това стана.Но сега си карам така.Компресорът си изпуска.На следващата заплата сме се разбрали да го ремонтираме защото ремонта му е скъп но той предпочита да ремонтираме стария отколкото да рискуваме с такъв от морга.Но в момента си имам климатик и той си работи!Попаднах на читав човек! Пълненето с фреон и масло струва 60 лева и за работа ми взе 50,игра си няколко часа.А за евентуален ремонт на компресора ще е повече- около 180 + ново пълнене , но поне сега знаем поне къде е проблема!
                    фиат браво sx 1.6/16в/96

                    Коментар

                    Working...
                    X