Здравейте, термостата ми е за смяна и ще го сменям, обаче с такъв от Рено 5. Ще има ли проблем с датчика, който се намира на самия термостат(предполагам че е за температурата на водата).Та ще отчита ли коректно синия датчик, след като изтърбуша стария и отварящ по-рано BEHR Също така дали мога да отвия този датчик(ще потече ли антифриз) за да го премеря дали не е повреден и той заедно с термостата.Има ли симптоми за неработещ датчик за температура на охладителната течност?Другия ми въпрос е имам ли други датчици (на мотор 1.8 ), който да мерят температурата на антифриза, или на постъпващия въздух в двигателя.Грешен раздел -> ПреместенаРедактирано мнение: (...1. -> ( 1.8 )Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за датчици и термостат
Collapse
X
-
Малка поправка: Датчика няма да има нужда да го отвивам за да му премеря съпротивлението..... А между другото в Autodata ми дава че термостата отваря на 82-85 градуса, другаде съм го срещал на 89, кое е вярното?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Господа модератори, вие хубаво преместихте темата в раздела за "охладителна система" обаче вижте как се скъсаха да отговарят колегите :D Пък и имах въпрос и за датчик... Кажете ми сега вие на колко отваря термостата ако знаете, защото в autodata пише от 81-85 градуса...обаче по номер на термостат излиза 88 градуса. Какъв да търся?Господин потребителю, защо не прочетеш сам в сервизното ръководство за Браво/а, което може да изтеглиш от Download-раздела на сайта?Модераторски екип на fiat-bg.orgFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Не казвам че съм 100% сигурен, но да споделя. За 1,8 16в 113к.с. термостата отваря на 82 градуса, на 1,8 16в 131к.с. отваря на 88градуса. Аз лично съм с преработен термостат от 113к.с. и отваря на ~ 83-84 градуса. Двата са напълно еднакви с излкючение на "ампулата" вътре и едно коляно, което може съответно да се затапи или затвори с резбова тапа. Датчиците са два - синия е за темп. която отчита Еку-то, другия до него в блока е за показанията на темп. на таблото. За друго в момента не се сещам.
Коментар
-
Да продължа темата.... Сложих термостатот Рено 5, който отваря на 83 градуса и сега колата загрява с най много една чертичка повече. Лошите неща са две:1-во: Не знам къде трябва да ми стои стрелката по принцип (да кове на средата или да играе малко по надолу). Тази зима стоеше на 2-3 черта и духаше по-хладко парното, по това разбрах че е за смяна. Иначе миналата зима духаше топло ама не помня къде беше стрелката да му се не види Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 . Като купих колата 2008 лятото мисля че също не стоеше точно по средата стрелката.... ама не съм сигурен. С този новия термостат започва да стопля маркуча към радиатора още 2-3 чертички преди средата, това нормално ли е?2-рия проблем е че сега лампичката на таблото, която е за проблем в инжекционната система свети постоянно ако карам на дълъг път или ако карам с постоянна газ повече време. Преди да сложа термостата от Рено дори на извънградско светеше от време на време.Какво предлагате? Да взимам оригинален термостат или да сменя с термостат от Рено който отваря по късно?Също така възможно ли е лампата, която свети да е от синия датчик на термостата и ако го сменя дали ще спре да свети?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:...Какво предлагате? Да взимам оригинален термостат или да сменя с термостат от Рено който отваря по късно?Също така възможно ли е лампата, която свети да е от синия датчик на термостата и ако го сменя дали ще спре да свети?
Коментар
-
Оптималната температура е между средата и две чертички под нея. Трябва да сложиш 86 градусов термостат, но не бързай сложи го есента, сега е топло и не е зле че отваря по рано. А за светещата лапма трябва да се направи диагностика за да се види какво е, но е напълно възможно да е от синия датчик. Изкарай конектора и почисти крачетата, може да са се окислили (малко вероятно ама не пречи да опиташ).Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
PaUnOff написа:Да продължа темата.... Сложих термостатот Рено 5, който отваря на 83 градуса и сега колата загрява с най много една чертичка повече. Лошите неща са две:1-во: Не знам къде трябва да ми стои стрелката по принцип (да кове на средата или да играе малко по надолу). Тази зима стоеше на 2-3 черта и духаше по-хладко парното, по това разбрах че е за смяна. Иначе миналата зима духаше топло ама не помня къде беше стрелката да му се не види Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 . Като купих колата 2008 лятото мисля че също не стоеше точно по средата стрелката.... ама не съм сигурен. С този новия термостат започва да стопля маркуча към радиатора още 2-3 чертички преди средата, това нормално ли е?2-рия проблем е че сега лампичката на таблото, която е за проблем в инжекционната система свети постоянно ако карам на дълъг път или ако карам с постоянна газ повече време. Преди да сложа термостата от Рено дори на извънградско светеше от време на време.Какво предлагате? Да взимам оригинален термостат или да сменя с термостат от Рено който отваря по късно?Също така възможно ли е лампата, която свети да е от синия датчик на термостата и ако го сменя дали ще спре да свети?
Коментар
-
Да си довърша темата... Светенето на дюзата ми е било от газовия инжекцион и неправилната настройка, а колкото до това че ми отваря пак по рано- така е... извънградско колата държи около 76 градуса мерено с лаптоп в движение и това е някъде 3-4 чертички под средата(не помня точно) Мисля пак да пробвам термостат от Рено 5, но този път да отваря на 89 градуса, мисля че ще се получат нещата... като сложа него пак ще споделя.А сега колата извънградско гори доста (9 някъде) ако след смяната на термостата докарам стрелката до две чертички под средата на извънградско (демек около и над 80 градуса, а не 75) дали ще падне малко разхода извънградско?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар