Здравейте! Преди няколко месеца се получи някаква "аномалия" с датчика за температурата на охл.течност - както си показваше средата на скалата (нормалната температура), изведнъж скачаше до крайната горна точка (червено - high temperature) и след 5-10 секунди спадаше на средата, като перката на вентилатора работеше сякаш нормално. Смених датчика и няколко седмици карах без проблеми. След като се затопли времето изведнъж колата почна да прегрява - в задръстванията температурата се качваше до крайната червена точка. Перката на вентилатора въобще не се включваше. Отидох при майстор. Той ми каза, след диагностика, че перката не включвала първата си степен и в това бил проблемът. Каза че "пипнал" реостата и сега колата работела, както трябва. И наистина перката започна да се включва, но въпреки това при напълно загрял двигател температурата се вдига леко над средната черта на скалата и така стои, въпреки работещата перка. Да добавя, че смених антрифриза, както и преди 1 година термостата. Искам да попитам дали е нормално това, и дали има проблеми да карам колата в този случай. Бях чувал някъде, че при Фиат Браво било нормално стрелката на температурата да се колебае около средата, въпреки че ми се струва странно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работеща вент.перка - висока температура - Браво
Collapse
X
-
На твоят модел стрелката трябва да стои закована на средата, зиме, лете, с климатик, с парно.... Ако набиеш един шамар по таблото отгоре - стрелката променя ли показанието си ?Майсторът е бил прав и не е бил прав. Прав е бил за това, че може би перката не се включва на бавна степен. Не е бил прав, че това е проблемът! Дори и да не се включи бавната - има бърза, тя също трябва да се включи и да не позволява на стрелката да стига до критични стойности.
Коментар
-
stefaka222 написа:закована седи само на москвичтрябва да се движи тя не е за украса няма как да карам 10км и да спра на свефар за 5 мин. и пак да седи закована как става като за тия 5 мин тембературата се покачва как??? ако не е изправен датчика може да седи закована
Коментар
-
здравейте колеги извинете че се намисам така в темата,но и аз имам подобен проблем колата е фиат купе 2000 г. 1.8 ,значи когато карам извънгтадско показва 70 градуса а в града сега като се стопли отива около 98 тогава се включва перката и охлажда.това нормално ли или имам и аз проблем.и още веднъж да ме извинява колегата че се намисам в темата муFiat Coupe 1.8 16V
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Коментар
-
GODSMACK` написа:здравейте колеги извинете че се намисам така в темата,но и аз имам подобен проблем колата е фиат купе 2000 г. 1.8 ,значи когато карам извънгтадско показва 70 градуса а в града сега като се стопли отива около 98 тогава се включва перката и охлажда.това нормално ли или имам и аз проблем.и още веднъж да ме извинява колегата че се намисам в темата муFiat Bravo 1.2 1999
Коментар
-
тук няма да споря защото съм съгласен че има разлика между 1995 до 98 и нагорено просто казах как е при мен аз съм 97 година не казвам че 100% е така на по новите фиатчетано нека да мине на няколко сервиза за да не се търси някой несъществуващ проблемнека да му тесват системета както трябва тук не е сервиз може само да се ориентира човек но най добре е колега Sagittarius да намериш същото браво изправно палиш и двете да са студени и чакаш или тръгваш но вместо да се чудим и да те заблуждаваме всеки с различно мнение отиди на 2 сервиза и си прецениКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар