Пробвай да го замериш, без да го откачаш от кабелите, като забиеш по една карфица в кабелите, и измериш съпротивление. Така ще си сигурен че не ти е например лоша връзката в самата букса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат купе-загряване
Collapse
X
-
Отвори си някоя Аутодата, там със сигурност може да намериш стойностите на включване на степените на перките. Включването на перките зависи от температурата измерена от датчика, а не от реостата. Той само намалява скоростта на перката. Но ако е повреден (отоврена верига) първата степен няма да работи, а само втората, и перката няма да се включва на 92, а чак на 98, примерно.
Коментар
-
Е той си работеше ама не както трябва. Заради него 1-ва степен се включваше на 96градуса, втора на около 102градуса. За цената, мисля че беше към 18лв., като изрично помолих да не е EPS, имаше Hoffer и взех него. Трябва да видя номера на оригиналния, който е Bosch да видим колко е цената му, но това утре ...
Коментар
-
Ето ти и оригиналния номер и това което взех аз:http://axm-auto.com/index2.php?brand...2&show=1При мен е този вид. Виж погледни си термостата. Двата модела дори на външен вид са различни . Не си взимай EPS ... като препоръка. Ако е комбиниран твоя, гледам че има оригинален на FIAT. Вземи него .п.п. Всъщност моя е малко по-различен, но ще видиш разликата между двата ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар