Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе-загряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат купе-загряване

    здравейте колеги искам да попитам нормално ли е фиат купе да загрява около 98 градуса когато е топло,а иначе извънградско държи 70 градуса
    Fiat Coupe 1.8 16V
    Fabbrica Italiana Automobili Torino

    #2
    Тези показания по стрелката на таблото ли отчиташ? Ако да варианти - термостат, забил датчик за показанията на таблото. Варианти за проверка на горните - термосонда или диагностика (да погледнеш температурата на другия датчик от който взима информация ЕКУ). Друг по елементарен вариант въпреки, че зависи от годината на автомобила и от това дали ти е читав реостата на перката на радиатора, т.е. да следиш кога тръгва 1-ва и 2-ра степен на вентилатора.

    Коментар


      #3
      да по показания на таблото.колата е 2000 година.а този другия датчик къде да го търся
      Fiat Coupe 1.8 16V
      Fabbrica Italiana Automobili Torino

      Коментар


        #4
        Той се намира на самият термостат. Гледам че си от Ямбол, защо не отидеш директно към Hitko?

        Коментар


          #5
          ами първо реших да посъбера малко мнения и да видя дали наистина имам проблем.а този датчик за който каза че може да е забил как да го проверя
          Fiat Coupe 1.8 16V
          Fabbrica Italiana Automobili Torino

          Коментар


            #6
            По-добре при него, има опит и техн. средства за да разбере точно къде е проблема. Така с мненията е малко като гадаенето . Успех и след това сподели къде е бил проблема.

            Коментар


              #7
              Я да ти попиша малко в темата, която ме накара да проверя следното. Копирано от друг форум : Сега стрелката по задръстванията отива на 3 чертички след 90-те градуса. Днес я закачих на виза, оказа се че вентилатора се пуска на 98 градуса. Мисля че виза-та чете от датчика на термостата, т.е. този от който взима инфо ЕКУ-то. Реостата работи сменен е с нов, минава теста на виза-та, а и иначе. Двигателя е А1000, също така няма датчик за включване на перката на радиатора, т.е. ЕКУ-то управлява духалката. Нямам подръка някоя термосонда да вида с нея какво ще покаже. Да добавя една аномалия - след като загря до 92 градуса, без да е включен вентилатора температурата почна да пада до достигане на 84 градуса. След това продължи да се покачва до споменатите 98. Предполагам при достигане на тези 92 градуса е отоворил термостата, температурата е паднала. Последвалото нарастване на температурата е заради това че няма въздушен поток, който да обдуха радиатора, но пак не би трябвало да стига до 98гр. поне според мен. При работа с климатик темепратурата е перфектна 88-90гр.

              Коментар


                #8
                значи при мен се получа почти същия ефект,казаха ми да проверя дали перката ми не се включва направо на 2-ра скорост и да проверя датчика и реостата.колега Миро мерси за подкрепата
                Fiat Coupe 1.8 16V
                Fabbrica Italiana Automobili Torino

                Коментар


                  #9
                  Да де ама при мен е този проблем. Аз датчик на радиатора нямам, мисля и ти. Перката се управлявя от Еку-то, реостата е здрав - работят и двете степени. В Ланча форума имаше предположение за задръстен радиатор - промит е есента, въздух няма - обезвъздуших пак. Освен да пробвам и с друг термостат. Имам един чисто нов Behr, то и този е Behr на около година .... Незнам вече

                  Коментар


                    #10
                    виж каква схема намерих (може и да я знаеш де :D )
                    Прикачени файлове
                    Fiat Coupe 1.8 16V
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino

                    Коментар


                      #11
                      Идея за проверка на налягането споменато по-горе 0.98bar? Например друга капачка с завит манометър на нея. Искам да отхвърля варианта с заминала си водна помпа...

                      Коментар


                        #12
                        я ми кажи как да проверя реостата дали е здрав
                        Fiat Coupe 1.8 16V
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino

                        Коментар


                          #13
                          Най-лесно ако имаш под ръка Виза. Там си има тестове за двете скорости на перката. Другия вариант е да свалиш самият реостат и да провериш съпротивлението му. Вариантите по спомен са 30 и 50 ом-а, за различните типове реостати.

                          Коментар


                            #14
                            колега поразпитах и ми казаха,че за нашите мотори това е нормално и работели на малко по висока температура.ти правил ли си някой нов опит по въпроса и какво мисляш за това което ми казаха.поздрави
                            Fiat Coupe 1.8 16V
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino

                            Коментар


                              #15
                              свалих го и като го замерих ми показа някаде 20 ома.а моят по каталог го дават 50 ома.мойе ли от него да идва проблема
                              Fiat Coupe 1.8 16V
                              Fabbrica Italiana Automobili Torino

                              Коментар

                              Working...
                              X