здравейте колеги искам мнение и евентуално съвети...не става въпрос за Фиат а за старото Пежо на баща ми... днес беше хубав ден и реших да припаля старата таратайка... всичко нормално, но когато почна да минава температурата от 90* , перката на радиатора така и не се включи.. градусите продължиха да нарастват и бях принуден да загася колата и да изсчакам малко докато изстине... и така докато чаках да поистине двигателя пробвах следното нещо.. пуснах директен ток от акомулатора към перката и тя заработи.. следователно не в нея е проблема... прегледах всички релета към които отиваха кабелите от перката, но не забелязах нищо нередно в тях.. след това се прехвърлих и на бушоните , но и там не намерих някакъв проблем... та въпроса ми е ...какво още би могло да управлява тази перка и къде може евентуално да се крие проблема??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с перка на радиатор - РЕШЕН
Collapse
X
-
кола
той е като на фаита извади буксата на този където е на радатора долу мисля че е и укъси н една жица би трябвало да тръгне перката дори и да нее на контакт може да има 2 степени укъси първо едната после другата ако е датчик трябва да тръгне ако пак не тръгвма търси другате би трябвало да има едно голямо съпротивление провери дали работи ква е колата
Коментар
-
Проблема е намерен и всичко вече работи както трябва... проверх всички релета директно на акомулатора и намерих проблемното, но след смяната перката отново не тръгна дори и след като окъсих кабелите от към датчика .. последва едно обстойно преглеждане за скрити бушони под капака.. и ЕВАЛА! намерих проклетника... бушона ако мога изобщо така да го нарека направо се беше скапал.. бърза проверка с окъсяване и всичко тръгна... последва проба и на загрял двигател.. отново успех..Благораря колеги!Fiat Brava TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар