Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с перка на радиатор - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с перка на радиатор - РЕШЕН

    здравейте колеги искам мнение и евентуално съвети...не става въпрос за Фиат а за старото Пежо на баща ми... днес беше хубав ден и реших да припаля старата таратайка... всичко нормално, но когато почна да минава температурата от 90* , перката на радиатора така и не се включи.. градусите продължиха да нарастват и бях принуден да загася колата и да изсчакам малко докато изстине... и така докато чаках да поистине двигателя пробвах следното нещо.. пуснах директен ток от акомулатора към перката и тя заработи.. следователно не в нея е проблема... прегледах всички релета към които отиваха кабелите от перката, но не забелязах нищо нередно в тях.. след това се прехвърлих и на бушоните , но и там не намерих някакъв проблем... та въпроса ми е ...какво още би могло да управлява тази перка и къде може евентуално да се крие проблема??
    Fiat Brava TD100

    #2
    Датчик завит в радиатора , който управлява пусканета на перката няма ли, в него и проблема ако се изключат нещата който си написал!?

    Коментар


      #3
      колега има един датчик който е завит в радиатора, но той не се ли води термостат??и евентоално как да го проверя дали работи коректно??
      Fiat Brava TD100

      Коментар


        #4
        кола

        той е като на фаита извади буксата на този където е на радатора долу мисля че е и укъси н една жица би трябвало да тръгне перката дори и да нее на контакт може да има 2 степени укъси първо едната после другата ако е датчик трябва да тръгне ако пак не тръгвма търси другате би трябвало да има едно голямо съпротивление провери дали работи ква е колата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kliuchar ще пробвам утре... следователно ако тръгне като дам на късо значи всичко друго е изрядно.. нали? ще видим.. а колата е Пежо 309 1.9 Д 1988г.
          Fiat Brava TD100

          Коментар


            #6
            Проблема е намерен и всичко вече работи както трябва... проверх всички релета директно на акомулатора и намерих проблемното, но след смяната перката отново не тръгна дори и след като окъсих кабелите от към датчика .. последва едно обстойно преглеждане за скрити бушони под капака.. и ЕВАЛА! намерих проклетника... бушона ако мога изобщо така да го нарека направо се беше скапал.. бърза проверка с окъсяване и всичко тръгна... последва проба и на загрял двигател.. отново успех..Благораря колеги!
            Fiat Brava TD100

            Коментар

            Working...
            X