Колеги съжалявам че пускам нова тема, но........... проблема си е проблем и трябва да му се търси решение.Както писах в темата за термостата колата (браво 105 JTD ’99) е със сменен термостат behr и прави някакви номера - закономерността е следната:когато е над 2-3 градуса загрява нормално и държи температурата на средата (макар че мисля че от 72-3 гр. залепя там и не мърда, но това е др. тема)но когато темп. на ок среда падне под 0 да речем от време на време (не всеки път) стрелката подминава средата но не достига сл. деление на скалата, особено на ниски обороти и после при подаване на газ темп. пада и закотвя на средата след това - държи там и не мърда нагоре.Имате ли представа какъв е този феномен?Аз имам 3 предположения:1) термостатата не работи коректно винаги и отваря късно (но е рядко и ми се струва малко верочтно)2) водната помпа започва да предава фронта ( но колата май не губи охл. течност)3) датчика се предава (но на 1 термо двойка какво точно да и се развали?)4) антифриза да е кофти, но го мерих и показа -20. (колата беше с прафлу преди смяната на термостата, като майстора каза че го е запазил, но мен ми сес трува по светъл някак....) Благодаря за съдействието предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
странно поведение на стрелкаta на браво jtd
Collapse
X
-
Re: странно поведение на стрелкаta на браво jtd
bopkata написа:...3) датчика се предава (но на 1 термо двойка какво точно да и се развали?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
bopkata написа:така развитие има вчера ми направи същия номер и с потупване на таблото стрелката се върна на средата май ще реферирам към една чужда тема на колегата emzo и ще се окаже че е проблем в таблото - дано е това ще следя и ще докладвам положениетоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар