deso7166 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя загрявя, и няма парно! - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
-
Блокирал термостат ... по скоро .... познато ми е ... същите номера на 1 дизел .... загрява нормално до средата н скалата перката на радиоатора не се е включвала никога,парното духа студено рядко почва да духа леко марен въздух ... по време на движение след 90 км/чАко не е термостата става лошо .... и ти гори антифриз става лошо ... Спукана гарнитура .... от там си прави сметка ... Но разхода на антифриз става наистина огромен ... почва да гълта по 2-3 литра ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Благодаря колеги, за мненията!!! Днес оправих проблема- термостат, сложиха ми нов и всичко е ок. И аз много се съмнявах, да не е духнала гарнитура на гла, но слава бога не. Мисля, че загрявала талкова бързо, защото не била обезвъздушена системата напълно, а майстора каза, че е нормално да нямам парно в този случай/въпреки че парното е вързано на вътрешния кръг/, защото се получавало въздух в системата и до парното не стигало антифриз. За сега се държи отлично, но ще видим да не се окаже и друго!
Коментар
-
Колега, показаха ли ти стария термостат и начина, по който той е дефектирал? Продължавам да съм на мнение, че е било достатъчно само да се обезвъздуши, и проблемът е щял да изчезне. Ти сам казваш, че според майстора ти при необезвъздушена системаче е нормално да нямам парно в този случай/въпреки че парното е вързано на вътрешния кръг/, защото се получавало въздух в системата и до парното не стигало антифриз.
Коментар
-
Показа ми старият термостат - беше правен нещо, защото имаше следи от интервенция, имаше старо лепило по него и др. личеше си че е бил ремонтиран /не вярвам да ми е показал друг стар/, той даже предложи да ми сложи негов стар /който също бил развален, но в отворено положение/ и така да разберем да ли той е проблема, за ад не давам излишни пари, но после ми се обади и каза, че нещо не станало с неговия и трябвало да рискуваме да взема нов, защото първо него трябва да проверим /със сигурност/. Термостат купих от магазин ТN ;а 97 лв, казаха ми, че е оригинален на Фиат, с такъв била произведена колата марката беше нещо В..., но не се сещам точно, купих и 3л атифриз концентрат- на обща стойност 15лв. /български/ и 30 лв за работа, като в тях влиза и поправка на пръскалките на чистачките, че и те не работеха, та общо 142 лв. Много скъп ми се стори този термостат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар