Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя загрявя, и няма парно! - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    deso7166 написа:
    А за водна помпа, какво ще кажете?
    Едва ли е водна помпа.Нали като обезвъздушиш, всичко е нормално ... и лека-полека като караш постепенно охл.система ти се пълни с въздух ... и после пак отначло същата песен ... Но в началото, след поредното обезвъздушаване, всичко е добре - тръбите към радиатора и самия радиатор загряват правилно ... значи не е водна помпа!Само с питане и докато не направиш нещо, проблема няма да се реши ... Според мен, а и същото писаха и други колеги - надува от цилиндрите и вероятно гарнитирата някъде е пробила ... дано да няма някъде пукнатина в главата (малко вероятно, но е възможно) ... Дали е така - най-лесно и със сравнително малко разходи ще разбереш като ти направят анализ на антифриза.Другия начин е като обезвъдушиш, напъваш яко двигателя на баир и караш така докато двигателят достигне нормална температура ... веднага спираш и проверяваш дали се е появил въздух ... Но така рискуваш да разшириш процепа през който надува газове от цилиндрите в охл.система ...Аз бих избрал варианта с анализ на антифриза.Дано не съм прав и се окаже че е нещо по леко ...
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    Коментар


      #17
      Блокирал термостат ... по скоро .... познато ми е ... същите номера на 1 дизел .... загрява нормално до средата н скалата перката на радиоатора не се е включвала никога,парното духа студено рядко почва да духа леко марен въздух ... по време на движение след 90 км/чАко не е термостата става лошо .... и ти гори антифриз става лошо ... Спукана гарнитура .... от там си прави сметка ... Но разхода на антифриз става наистина огромен ... почва да гълта по 2-3 литра ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Благодаря колеги, за мненията!!! Днес оправих проблема- термостат, сложиха ми нов и всичко е ок. И аз много се съмнявах, да не е духнала гарнитура на гла, но слава бога не. Мисля, че загрявала талкова бързо, защото не била обезвъздушена системата напълно, а майстора каза, че е нормално да нямам парно в този случай/въпреки че парното е вързано на вътрешния кръг/, защото се получавало въздух в системата и до парното не стигало антифриз. За сега се държи отлично, но ще видим да не се окаже и друго!

        Коментар


          #19
          Колега, показаха ли ти стария термостат и начина, по който той е дефектирал? Продължавам да съм на мнение, че е било достатъчно само да се обезвъздуши, и проблемът е щял да изчезне. Ти сам казваш, че според майстора ти при необезвъздушена система
          че е нормално да нямам парно в този случай/въпреки че парното е вързано на вътрешния кръг/, защото се получавало въздух в системата и до парното не стигало антифриз.
          Прочети си внимателно цялата тема отново, и после ще те е яд че си дал грешни пари. В случая и водна помпа да беше сменил - после пак всичко щеше да е наред, защото след това щяха да ти я обезвъздушат добре Ако не е тайна - колко ти струваше цялото удоволствие? Термостат +антифриз + труд ?

          Коментар


            #20
            Показа ми старият термостат - беше правен нещо, защото имаше следи от интервенция, имаше старо лепило по него и др. личеше си че е бил ремонтиран /не вярвам да ми е показал друг стар/, той даже предложи да ми сложи негов стар /който също бил развален, но в отворено положение/ и така да разберем да ли той е проблема, за ад не давам излишни пари, но после ми се обади и каза, че нещо не станало с неговия и трябвало да рискуваме да взема нов, защото първо него трябва да проверим /със сигурност/. Термостат купих от магазин ТN ;а 97 лв, казаха ми, че е оригинален на Фиат, с такъв била произведена колата марката беше нещо В..., но не се сещам точно, купих и 3л атифриз концентрат- на обща стойност 15лв. /български/ и 30 лв за работа, като в тях влиза и поправка на пръскалките на чистачките, че и те не работеха, та общо 142 лв. Много скъп ми се стори този термостат.

            Коментар


              #21
              Е , значи вероятно не е било напразно купуването на нов термостат. Все пак смятам че са ти отстранили два проблема, като са търсели само един

              Коментар

              Working...
              X