Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик Bravo 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    А иначе когато двигателят загрее - перката върти ли си нормално, като за загрял двигател?
    никога досега не съм забелязвал перката да се включва на 1-ва степен,а само на 2-ра възможноли е да имам проблем с резистора?
    Фиат завинаги!!!!
    Фиат Типо-1.4 75кс.
    Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
    фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта

    Коментар


      #17
      99.43 % - да; 0.57% - може би. Първо оправи това, и после наблюдавай пак климатика как работи, и дали е по същия начин, или има подобрение.

      Коментар


        #18
        Как мога да проверя пресостата сам и къде се намира точно
        Fiat Bravo 1.2 16v
        http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

        Коментар


          #19
          Намира се под акумулатора, върху едно продълговато цилиндрично нещо. Сам едва ли можеш да го провериш. Трябва да създадеш определено налягане в системата, и да следиш дали превключва контактите при това налягане.

          Коментар


            #20
            По скоро ме интересува дали има куплунг на него които да троверя за нагорели контакти
            Fiat Bravo 1.2 16v
            http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

            Коментар


              #21
              Там няма голяма консумация това е само оперативна верига и не нагарят контактите.
              Обичам си работата.

              Коментар


                #22
                Днес ми направи впечатление като подам рязко газ и компресора веднага изключва освем че и перката не включва А като паднат оборотите пак включва. Също така като е на обороти 800-900 ми прави впечатление че много често включва и изключва компресора
                Fiat Bravo 1.2 16v
                http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

                Коментар

                Working...
                X