Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вентилатора 1.9 JTD

    Проблем с вентилатора на парното на Фиат Браво 1.9 JTD. Проверени са бушоните, всичко е наред. Климатика сьщо не работи и положението max def.Вентилатора не се включва на нито една степен. Датчика, измерващ външната температура също не работи. Моля помогнете! Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Да приемем, че на вън е около 7градуса, компресора няма да включи.А перката да ти завърти ..... сега ?? Абсурд.На диагностика може да се тества.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      И все пак какъв е проблема, вчера имах парно, а днес нямам.

      Коментар


        #4
        Премери захранването на куплунга на вентилатора, под жабката е, лесно се намира.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Щом освен другото не ти показва и външната температура, най-вероятно проблема е в електронното реле дето се намира на педя ( :P )надолу и педя вляво от вентилатора за парното ... долу на пода пред левия крак на пасажера, малко нагоре ... завит е с 1 винт с кръстата глава ...Това реле управлява и степените на въртене на вентилатора ... На това реле има 2 куплунга ... като начало - почисти контактите с малко контактен спрей и има шанс да се оправи ... Тока за вентилатора минава през куплунга дето е само с 2 кабела, а другия куплунг е за сигналните проводници ... Заб.: Има и случай когато вместо електронно реле е сложено обикновенно блокче, само с баластни резистори за степените на вентилатора.Електронното реле ще го познаеш по това, че се състои от пластмасова част и масивен оребрен алуминиев радиатор.
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            #6
            Защо пускаш нова тема? След всеки отговор ще отваряш нова тема в която ще прерзказваш написаното в предишните теми ??? ... прочети правилата на форума.Поз.6 е релето ... и изглежда почти като на картинката ...В дясната част на поз.4 се закрепва вентилатора (няма го на картинката)... За да стигнеш до релето трябва да се навреш под жабката ... или за по-лесно да свалиш жабката, като за целта се развиват само мяколко винта - жабката се сваля за няма 5 минути ... така ще виждаш всичко по лесно ...
            Прикачени файлове
            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

            Коментар


              #7
              здравейте колеги искам да споделя за моя проблем и дано успея да намеря причина..значи имам фиат браво .Проблема ми е свързан с вентилатора в купето на парното и климатика ..купих колата работеше само на 4-та степен помислих си че е самото копче смених го и пак работеше на 4-та степен .. тогава чух че има плочка до вентилатора която определя степените .. така стигна се до това че смених вентилатора,плочката регулатор и самото копче на таблото сичко беше наред за около 20 мин замириса на изгоряло и най-веруятно "фуса" на тази плочка изгоря защото пак взе да работи дирекно на 4-та степен...проблема преди това беше че се беше стопило и копчето и клемата на фентилатора... временно бях искарал външно копче с положени включено/исключено с 5 ампера съпротивление след извесно време и то се стопи,сложих едно от 16 ампера и тогава отиде клемата на вентилатора ... мисалта ми е дали има някакво реле което да намалява сапротивлението по веригата и защо ми грее кабелите при вруските ... отечка,кусо съединение ?!?

              Коментар

              Working...
              X