Здравейте, колеги На Мареата от подписа и се появи един теч. Става въпрос за леко капене на охладителна течност. Като се появи за първи път беше -2, -3 градуса, но тамън беше почнало да стяга, а мареата не беше съвсем без антифриз, т.е. сигурен съм, че причината трябва да не е да е замръзнало, да се е вледенило, спукало, разтопило и така да е протекло. Течът е до предното дясно колело (в средата на кръгчето на снимката).Карах я на сервиз, ама само един и беше валяло, та като цяло беше мокро, но въпреки това те решиха, че трябва да е водната помпа. Въпросите ми са няколко.1. Около помпата има ли маркучи или нещо такова, от които може да е протекло, вместо от помпата?2. Ако е от помпата и не е силен теч, опасно ли е?3. Като цяло може ли при заминаваща си водна помпа, тя да издава звук като свиркане при празен ход на двигателя и дори при погалване на газта звука да изчезва или не е от нея?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водна помпа на Marea - за смяна ли е
Collapse
X
-
Трябва първо да се убедиш със сигурност дали наистина има нещо свързано със смяна и с даване на пари. Вземи някаква суха кърпа, салфетки или друго подходящо и старателно изтрий всички маркучи които влизат и излизат от разширителния съд на антифриза и водната помпа, също и самата водна помпа. След това палиш колата и я чакаш да загрее докато се включи първата степен на вентилатора. Така във охладителната система се получава налягане от разширението на антифриза и ако има теч ще започне да мокри. Огледай внимателно и опипай с ръка маркучите и водната помпа дали от някъде не е мокро. Също така може леко да разклатиш маркучите за да видиш дали няма хлабава връзка в края на някой маркуч. Мисля си дали не е пукнато казанчето обаче не знам как да се провери. Ако не откриеш веднага теча проверявай си по-често антифриза докато се разбере от какво е. Пиши каква е била причината. Успех.Bravo 1.6 / 16
-
Мерси Събота или неделя ако е сухо времето ще я направя тая магия, че в петък имам изпит и сега нямам време. Иначе каквото и да е не е казанчето, защото като колата стои повече време и доста течност изчезва, после трябва да налея поне 1/2 литър за да почне да се пълни казанчето. И си капе и без да е загряла, стига помпата да върти... ама ще се види. То пари трябва да се дават, че я взехме преди 20тина хиляди километра и не е сменяно нищо (т.е. ремък, помпа и такива, задължителните попринцип) и трябва при първа възможност да ги сменим, ама не се знае кога ще е, че хем пари няма, хем трябва и шофьорската врата и предния ляв калник да се сменят, че майка ми като отваря вратата едно пежо 106-ца лееко така я е обърнало... Ще видим, ще пробвам пък ще пиша...Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
И така, речено-сторено. Доколко и как сторено е друг въпрос, ама все пак съм го направил Махнах само част от подкалника, която по мое мнение трябва да е достатъчна. 1ва картинка:Тук се вижда повече "кутията", която започва до елипсата и продължава наляво на снимката.2ра картинка:С червено съм отбелязал къде капеше.КлипчеТова е клипчето, което направих, иначе на снимките се вижда къде е навлажнено, някъде около кутията, която нз за какво е тече. Гледайте областта, където са кръговете на снимките, за момент се вижда къде прокапва, въпреки че на моменти направо шуртеше... Според мен и всички комшии, които се навъртаха е водна помпа, вие какво ще кажетеFiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар