може ли някой да каже къде точно се намира този датчик - тепературен или датчик на инжекциона- не съм сигурен кое е правилно и дали става въпрос за едно и също.? колата е Браво 1.2 16V 99 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температурен датчик - Браво 1.2 16V - местоположение?
Collapse
X
-
а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
-
Pashov написа:а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )
Коментар
-
оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
-
Pashov написа:оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...
Коментар
-
така е колега Ivan_Dice.. точно там се намира..и сега като го сменихме ... нещата се оправиха... на този студ като я запаля сутрин ..качва до 2500 оборота и пада веднага на 1100-1200 и след няколко мин..сваля на 800 и мърка като котенце )) , колегата Ivan има една почерпка ...една малка водка от служебната ..Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар