може ли някой да каже къде точно се намира този датчик - тепературен или датчик на инжекциона- не съм сигурен кое е правилно и дали става въпрос за едно и също.? колата е Браво 1.2 16V 99 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температурен датчик - Браво 1.2 16V - местоположение?
Collapse
X
-
а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
-
Pashov написа:а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )Нека и някой с бензинов двигател се изкаже, защото аз не им разбирам много много, стари и неефективни технологии.... Напомням ти , че при смяна на стъпково моторче, е хубаво акумулаторът да се изключи за през нощта да речем, след което да се запали колата, и да се остави да работи напълно самостоятелно, без никакви консуматори, без да се пипа газта, без нищо. Просто да работи на празен ход, докато загрее. Това се налага за да мине процедура по самообучение на стъпковия мотор.Конкретно на въпроса ти - датчикът е отделна резервна част, но се сменя комплект с термостата, или поне аз бих го сменил заедно с него. То е като да си смениш ролките без ремъка, или свещите без кабелите, или нещо подобно.
Коментар
-
оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
-
Pashov написа:оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...
Коментар
-
така е колега Ivan_Dice.. точно там се намира..и сега като го сменихме ... нещата се оправиха... на този студ като я запаля сутрин ..качва до 2500 оборота и пада веднага на 1100-1200 и след няколко мин..сваля на 800 и мърка като котенце)) , колегата Ivan има една почерпка ...една малка водка от служебната ..
Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар