Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

температурен датчик - Браво 1.2 16V - местоположение?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    температурен датчик - Браво 1.2 16V - местоположение?

    може ли някой да каже къде точно се намира този датчик - тепературен или датчик на инжекциона- не съм сигурен кое е правилно и дали става въпрос за едно и също.? колата е Браво 1.2 16V 99 г.
    Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

    "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

    #2
    Монтиран е на термостата. Датчик с 3 жици влизащи в него.(Все пак има температурен датчик за въздух, и температурен датчик за охлаждаща течнност. Аз говоря за този на охлаждащата )

    Коментар


      #3
      а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )
      Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

      "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

      Коментар


        #4
        Pashov написа:
        а при положение че съм сменил термостата скоро..това означава ли че този датчик върви с термостата или е отделен детайл в цялата картинка ??? ( за да стане ясно за какво говоря , наскро смених стъпковото моторче и при студен двигател държи високи обороти ..а като загрее си държи 800 оборота ....та почти във всички теми от форума гледам че проблема може да е в този темп.датчик....та да взема най-накрая да го проверя )
        Колега - ТОВА е напълно нормално (освен ако високите обороти не са 4000, примерно. Но да речем 1300-1400-1500, и лека полека да падат е нопрмално) Нека и някой с бензинов двигател се изкаже, защото аз не им разбирам много много, стари и неефективни технологии.... Напомням ти , че при смяна на стъпково моторче, е хубаво акумулаторът да се изключи за през нощта да речем, след което да се запали колата, и да се остави да работи напълно самостоятелно, без никакви консуматори, без да се пипа газта, без нищо. Просто да работи на празен ход, докато загрее. Това се налага за да мине процедура по самообучение на стъпковия мотор.Конкретно на въпроса ти - датчикът е отделна резервна част, но се сменя комплект с термостата, или поне аз бих го сменил заедно с него. То е като да си смениш ролките без ремъка, или свещите без кабелите, или нещо подобно.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Монтиран е на термостата. Датчик с 3 жици влизащи в него.
          Май че бяха две жици като че ли...

          Коментар


            #6
            оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...
            Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

            "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

            Коментар


              #7
              Pashov написа:
              оборотите ги вдига до 3000 и като е студен двг. си ги държи по пордължително ...номера с изкл.на акумулатора работи ..но там процедурата изисква двг да е загрял до работна темпратура ..но при това положение оборотите са си както трябва..проблема ми е само при студен двг....та затова мисля да го сменя този датчик... щото ми омръзна вече...400 лв за стъпково моторче и нищо...е поне като загрее нямам проблеми...
              Преди да го смениш на принцип проба/грешка го измери за да се увериш добре ли е или не.Подаваш контакт и измери напрежението на двете му клеми.При заграл двигател-500 mV,при студен както е сега около 4 V.Ако отговаря на тези стойности не се занимавай с него.Хвърлени пари на вятъра.Или го измери в момент когато при загрял двигател ти се повишът ниските обороти.Възможно е да се получава прекъсване на кабел или куплунг към него.Toгава контролера получава 5V и резултата е високи обороти и наливане на гориво.Действай и успех.

              Коментар


                #8
                Stefan Hadjov написа:
                ogi28b написа:
                Монтиран е на термостата. Датчик с 3 жици влизащи в него.
                Май че бяха две жици като че ли...
                Май че така беше на старите системи с отделен датчик за таблото и за контролера

                Коментар


                  #9
                  малко развитие по темата за температурния датчик на инжекциона ..... ето някоя снимка да се ориентирате каде се намира понеже никаде неможах да намерия информация и като купих новия го търсих по форма
                  Прикачени файлове
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    така е колега Ivan_Dice.. точно там се намира..и сега като го сменихме ... нещата се оправиха... на този студ като я запаля сутрин ..качва до 2500 оборота и пада веднага на 1100-1200 и след няколко мин..сваля на 800 и мърка като котенце )) , колегата Ivan има една почерпка ...една малка водка от служебната ..
                    Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

                    "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

                    Коментар


                      #11
                      За пореден път

                      За нз кой път ровейки се из този форум успявам да идентифицирам и неутрализирам проблема по колата супер сте пичове!!!

                      Коментар

                      Working...
                      X