Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто което прегрява.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    не я оставай сменя се бързо има няколко винта и 2 маркуча вземи си колата иди при Италанеца купи същия радятор и си го смени сам ако не мини на срещата в Неделя да го сменим
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Re: кола

      kluchar написа:
      не я оставай сменя се бързо има няколко винта и 2 маркуча вземи си колата иди при Италанеца купи същия радятор и си го смени сам ако не мини на срещата в Неделя да го сменим
      Радиатора за парно?Не се ли махаше цялото табло и пластмасите на моторчето?
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #18
        кола

        а за парното ли не съм разбрал е да за него се сваля и процедурата е около 100 лв
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Толкова и ми искат за труд.Да обаче проблема с прегряването остана.От сервиза казаха, перката се включва на 90* и лампата не се включва, колата е здрава, само имаше въздух в системата и ви тече радиаторчето за парно. Да ама преди малко отидох до бензиностанцията и като се върнах лампичката отново светна.Отново перката не се беше включила.Та да питам най-напред, възможно ли е от спуканото радиаторче да влиза въздух в системата и заради това да загрява?И другото което искам да питам.Възможноли е да са ми продали кола със спукан блок или гарнитура или с някакъв голям проблем и от там да идва загряването?Имам сравнително силно парно което загрява много бързо.
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #20
            MorningEnergy написа:
            В сервиза казаха, че всичко по колата е наред, но имало въздух в системата.Лошата новина обаче е, че казаха, че радиатора на парното тече.Аз от това се опасявах.Сега остава дилемата дали аз да си сменя радиатора за парно или да я оставя в сервиза.Понеже знам, че е много играчка в сервиза сигурно ще излезе бая скъпо.
            На мен преди година ми искаха между 90 - 120 лв. за смяна на радиаторчето на Пунтото (само труд). Преди това си бях сменял на моето. Играчка е първия път Оттогава съм сменил вече 3 радиаторчета на Пунто, като последния път се включих в рамките на 2 часа.....

            Коментар


              #21
              Buch написа:
              MorningEnergy написа:
              В сервиза казаха, че всичко по колата е наред, но имало въздух в системата.Лошата новина обаче е, че казаха, че радиатора на парното тече.Аз от това се опасявах.Сега остава дилемата дали аз да си сменя радиатора за парно или да я оставя в сервиза.Понеже знам, че е много играчка в сервиза сигурно ще излезе бая скъпо.
              На мен преди година ми искаха между 90 - 120 лв. за смяна на радиаторчето на Пунтото (само труд). Преди това си бях сменял на моето. Играчка е първия път Оттогава съм сменил вече 3 радиаторчета на Пунто, като последния път се включих в рамките на 2 часа.....
              Я напиши най просто какво се маха.Таблото ясно. Трябва ли и волана да се махне?А ел. таблото с бушоните?Иначе интересно.С колата днес навъртях 30км. и лампичката не светна.Вчера за 2км от бензиностанцията и обратно светна.И интересното е, че лампата първо свети слабо и после силно.
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #22
                кола

                да нети пращам снимка че ще се отчаяш кво трябва да се свали важното е таблото с кората уредите а да махнеш него и волана средната конзола най вече и парното нее като на Бравоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10138много по лошо нещо такова то е същото http://www.postimage.org/image.php?v=gxqbB6S
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Леле мале Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                  _/''''''''''''''''''''''''\_
                  //---------------\\
                  [( )== //// ==( )]
                  |_|'------------'|_| ....Punto

                  Коментар


                    #24
                    MorningEnergy написа:
                    Леле мале Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                    голямо приключение е а? :D :D :D

                    Коментар


                      #25
                      Buch написа:
                      MorningEnergy написа:
                      Леле мале Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                      голямо приключение е а? :D :D :D
                      Ако може да се сваля целия модул на парното не е толкова голямо.Така като гледам това което се прави е:1-сваля се волана2-сваля се механизма с ръчките 3-сваля се модула за парното.
                      _/''''''''''''''''''''''''\_
                      //---------------\\
                      [( )== //// ==( )]
                      |_|'------------'|_| ....Punto

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        аз за това си е карам 1 година така леко някъде сълзи от парното и ми поти стъклата щото филтъра го сменям и клапата е отворена може да стане и лесно свалянето ама после ако нещо се обърка при качването няма да мога да карам колата -че всеки ден ми трябва
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Сменихме радиаторчето си сичко заспа И ето ви нещо интересно:Старият собственик не знам по каква причина е решил да ми направи мръсно и е рязал чисто новият ангренаж с НОЖИЦА. Добре, че се усетих на време.Просто има уникални хора на тоя свят.
                          _/''''''''''''''''''''''''\_
                          //---------------\\
                          [( )== //// ==( )]
                          |_|'------------'|_| ....Punto

                          Коментар


                            #28
                            Да ама не.Колата не правеше никакви проблеми до днес,Паля колата тръгвам и до края на паркинга лампичката пак светна Интересното е, че перката не се задейства, а от сервиза казаха, че са я тествали заедно със датчика и на 90* се включвала.Колата не губи антифриз и има парно.Просто тая лампа си свети когато иска Някой има ли идеи?Прави ми впечатление, че не светва изведнъж, а отначало по-бледо и постепенно става по-явка. Това нормално ли е?
                            _/''''''''''''''''''''''''\_
                            //---------------\\
                            [( )== //// ==( )]
                            |_|'------------'|_| ....Punto

                            Коментар

                            Working...
                            X