Колеги имам проблем с парното.Много слабо работи,а и колата ми загрява много бавно.Помогнете
Сменял ли си Антифриза ?.... ако си чети ... в форума има поне 2-3 теми ... Касае се ,че двигателя не се обезвъздошава от пърия път ... а примено на 100 на километра иска доливане ... следи си течноста в радиатора колко е ... А може и термостата да прави проблеми ако имаш уред за температурата виж до какви градоси загрява ... ама що ли си мисля ,че нямаш като мен и караш S ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Как се обезвъздушава системата за охлаждане на пунто 1 ?
Има една врътка на единия маркуч дето отива към парното ... може от него ... а иначе като караш двигателя сам си гони въздуха ... и течноста в радиатора ти пада и иска доливане .. ама иска да навърташ по 50 - 100 км за доливане ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
ха и аз съм поредния днес смених термостата наистина духна топлоно но само на 1 на 2-3 се усеща че въздуха истива /направо си става студен /че дали не е проблема в радиаторчето ако някои го е сменял дали има разлика или повече от това не се очаква
пунто MK1 1.1 98г
МЕТАН
През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!
ха и аз съм поредния днес смених термостата наистина духна топлоно но само на 1 на 2-3 се усеща че въздуха истива /направо си става студен /че дали не е проблема в радиаторчето ако някои го е сменял дали има разлика или повече от това не се очаква
На пунто 1.1 ли го смени? Има ли разлика по-бързо ли загрява, моето при -2, -3, -4 надолу няма загряване при извънградско държи някаде посредата на долната половина стрелката за t при градско загрява, но не както трябва и доста бавно. Дали е от термостата, защото аз мисля че все пак от 1.1 двигател толкова малко литражен, открит от всякаде няма никакви кори и отпред бронята е пълна с въздоховоди няма как да загрее...?По прицип, аз съм със стария вариант на картона...сега сложих един картон от пред пред радиатора и загрява супер бързо и прави нужната t все пак гледам за прегряване, никакви шансове при минусовите t, вътре в купето сега става като в сауна.
да 1.1 s не съм доволен стрелката сега стои с 1-2мм. под средата но много трудно стига до там а още до като се вдигне стрелката испаритела на газовото не се пипа а в купето няма топло вече се замислям да не е това причината а другото колко е зимата еи сега ще се стопли има няма още 1-2 месеца
пунто MK1 1.1 98г
МЕТАН
През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!
при мен ако е на средата вече колата ще е експлоадирала а парно имам като запаля 3-400 метра и готово провери дали е обезвъздушено на парното и при изаритела там съъщо се събира въздухтрермостат съм сменял 2 пъти и никва разлика почиствъл съм радятора
Зависи от моделите датчици и термостати.Някои модели датчици на радиоатора имат по-ниска температура на включване а същото важи и за термостата. Има такива модели,които отварят на по-ниска температура и съответно колата загрява по-бързо,но наистина ако всичко по колата е наред нормалното загряване в градски условия е на единичната черта преди средата и самата среда,а на извънградско се влияе и от температурата навън и от релефа на местността заради малкия двигател.На малките двигатели всичко им влияе:течове,подпиращи накладки или лагери или въздух някъде в системата(най-често в радиаторчето на парното,тъй като то е най-високата точка)
Проблема е в термостата.Трябва да пише градусите на него но на повечето ментаци не пише.Понеже немога да кача файла с данните цитирам - diesel engine - fully open - 88C :1108cc & 1242cc (8-valve) - fully open - 100C :1242cc (16-valve) - fully open - 103C .
Коментар