Както споменах и аз съм със същия проблем дори като загрее /много бързо в центъра/ ми падат оборотите светва лампичката за маслото и понякога си гасне.Гадна работа. Перката постоянно се включва.А Бравото няма чертички на термометъра и незнам кое колко е и кое е нормално но ми стига почети до червения сектор. Дано някой помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температура фиат браво
Collapse
X
-
Както споменах и аз съм със същия проблем дори като загрее /много бързо в центъра/ ми падат оборотите светва лампичката за маслото и понякога си гасне.Гадна работа. Перката постоянно се включва.А Бравото няма чертички на термометъра и незнам кое колко е и кое е нормално но ми стига почети до червения сектор. Дано някой помогне.Brava 1.6/16
Коментар
-
vr1 написа:бате ти си добре 6том ти се вдига една 4ерти4ка над или в средата моита даже отива кам две 4ерти4ки над средата и направо се 4уда какво 6е става лятото, някои ако е карал през лятото със същия проблем да пише не6тоPunto SX 1.1 55
Коментар
-
Ааа,нищо не пипам.Колата си върви добре.Дори и при дълъг преход 200-300км стрелката на темп.отива най много до над средата на първата половина.За к’во да пипам нещо и да го правя така,както са вашите,от които всички се оплаквате.Че то лятото ще иде и по горе сигурно,а сега си е добре.Фиат Браво СХ 1.4 12V / Фиат 2 х 7850hp
Коментар
-
Колеги, миналата седмица случайно се заговорих с едно майсторче, и човекът ми каза, че когато катализатора е запушен или е тръгнал към запушване колата започва да загрява повече и да показва симптомите, които описвате тук. Не зная дали сте си свалили катализаторите, но тези които все още си ги имат и колите им греят постоянно е добре да им направят една проверка в сервиз.УспехНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
При мен ако карам нормално стрелката стои на втората или третата чертичка.Само няколко пъти е стигала до средата на скалата и то като карам на ниските предавки с над 4000 оборота за по-дълго време.При тия случая съм забелязал че спирам двигателя, а перката се върти още извесно време.Това нормално ли е?Двигателя ми е 182А3.000
Коментар
-
това, че върти след като си загасил двигателя е нормалноа щом рядко стига до средата, значи нещо не е в редако в средата на скалата ти се включва перката, сигурно показанието на таблото не е точноби трябвало да се включва една две идеи след средатапоказанието зависи от един датчикпри мен се намира на термостатапри теб сигурно е другаде
Коментар
-
Колеги и аз имам проблем с охлаждането. През зимата например температурата винаги ми беше под средната черта, но напролет като се качиха температурите и в града започна да ми прави мизерии. Започва да качва стрелката 2 чертички над средната и даже като съм по задръствания да си стои постоянно там. Като тръгнех извънградско пада една идея под средате. Проблема се оказа в неработеща първа степен на перката. Буксата беше нагоряла. След като оправих този проблем в градски условия стрелката се качваше между средата и първата стрелка и си стоеше там а извънградско малко под средата. От около месец обаче забелязах че има случаи в които при излизане от софия на извънградско при движение с около 100 км/ч температурата ми се задържа над средата някъде около първата чертичка което според мен не е нормално. Също така наблюдавам че ако пусна по инерция по магистралата в продължение на 1-2 км температурата пада 2 черти под средата. Преди 2 дни ходих на Батак и там имаше едно доста стръмно изкачване около 20 км и тогава температурата ми се качи до третата черта над средата, което ми се видя вече прекалено много. Не мога да разбера къде е проблема ако някой може да помогне ще бъда благодарен. Само да отбележа че съм пипал радиатора горещ е навсякъде като загрее колата чак не може да се пипа и затова предполагам че термостата си работи нормално. Снощи промивах охладителната система с течност за почистване поизтече малко ръжда и днес си държа нормална температура като идвах на работа но не знам как ще бъде като тръгна пак на дълго или на някое изкачване. ще поживеем и ще видим.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
ivandd написа:Колеги и аз имам проблем с охлаждането. През зимата например температурата винаги ми беше под средната черта, но напролет като се качиха температурите и в града започна да ми прави мизерии. Започва да качва стрелката 2 чертички над средната и даже като съм по задръствания да си стои постоянно там. Като тръгнех извънградско пада една идея под средате. Проблема се оказа в неработеща първа степен на перката. Буксата беше нагоряла. След като оправих този проблем в градски условия стрелката се качваше между средата и първата стрелка и си стоеше там а извънградско малко под средата. От около месец обаче забелязах че има случаи в които при излизане от софия на извънградско при движение с около 100 км/ч температурата ми се задържа над средата някъде около първата чертичка което според мен не е нормално. Също така наблюдавам че ако пусна по инерция по магистралата в продължение на 1-2 км температурата пада 2 черти под средата. Преди 2 дни ходих на Батак и там имаше едно доста стръмно изкачване около 20 км и тогава температурата ми се качи до третата черта над средата, което ми се видя вече прекалено много. Не мога да разбера къде е проблема ако някой може да помогне ще бъда благодарен. Само да отбележа че съм пипал радиатора горещ е навсякъде като загрее колата чак не може да се пипа и затова предполагам че термостата си работи нормално. Снощи промивах охладителната система с течност за почистване поизтече малко ръжда и днес си държа нормална температура като идвах на работа но не знам как ще бъде като тръгна пак на дълго или на някое изкачване. ще поживеем и ще видим.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Вчера правих промивка на системата с добавка за почистване на охладителна система и после като наливах водата последния литър го пое доста бавно. Напълни се разширителния съд и нивото спадаше бавно. Минаха около 5 минути докато протече вода от пробката на радиатора. Дали това е нормално или имам някъде по системата запушване и бавно циркулира водата?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Аз също се шашках като ми се качваше температурата над средата, ама в крайна сметка хората са означили с червено опасната зана и според мен ако не е там стрелката няма какво да го мислите. Даже винаги има презастраховане от страна на инжинерите. Друг е въпроса колко са точни уредите в колата. А иначе имам един въпрос - перката при мен се върти само на контакт. Като изключа - спира. Май не трябва да е така? На баща ми на Уното (1983! година производство) перката продължаваше да върти и след изключване. Дали е фабрично така или някой "спец" в Италия се е учил на мойта (колата от подписа)?
Коментар
-
ivandd написа:Вчера правих промивка на системата с добавка за почистване на охладителна система и после като наливах водата последния литър го пое доста бавно. Напълни се разширителния съд и нивото спадаше бавно. Минаха около 5 минути докато протече вода от пробката на радиатора. Дали това е нормално или имам някъде по системата запушване и бавно циркулира водата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На метан е колата демек на газ. Може и да е нормално не знам. Оня ден като се прибирах от морето времето беше по-хладно и стрелката стоя през цялото време под средата. Преди лятото не ги е правила тези неща и затова ми е странно и се притеснявам да не прегрее. Струва ми се странно защото при градско каране в колкото и голямо задръстване да съм колата не качва повече от една черта над средата а веднъж при едно изкачване към язовир Батак ми беше вдигнало температурата на третата чертичка над средата и въртеше втората степен на перката. Беше си голяма жега а и този баир около 25 км да го качвам 2-ра 3-та с 4 човека в колата може и да е нормално ама на мен ми се видя стрелката заплашително близо до червения сектори и затова реших да поразпитам ако някой може да ми сподели как се държи неговата кола в такива условия.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар