здравеите дали може някои да ми даде отговор каква е нормалната температура която трябва да подържа фиат браво 1.6 16v. Проблема ми е 4е когато влезна по малките ули4ки температурата веднага ска4а една две индикации над средата и се 4уда дали дали това е нормално , ина4е когато крам на дълго разтояние нямам проблеми седи под средата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температура фиат браво
Collapse
X
-
blondy_driver
-
blondy_driver
Честит първи пост и тема като за начало Като имаща същото Браво- да нормално е стига когато стрелката скочи до 1-2 деления над средата т.е. 90-тте градуса да ти са включва перката и да охлажда.
Коментар
-
pan999 написа:Аз имам абсолютно същия проблем. Дори по зле, като загрее пада мощноста и лесно ми гасне на 1и2-ра предавка/иска да подавам повече газ/ и ми падат оборотите и светва лампичката за маслото.Ако може съвет че..... идва и лято.Благодаряминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: температура фиат браво
e dobre de sled kato kazvate 4e e normalno da se vdiga temperatyrata s edna dve indikacii sled srednata , tov nqma li da se okaje golqm problem prez lqtoto. vsmisal taka 4e da zagrqva i da mi pravi problemiе добре де след като казвате че е нормално да се вдига температърата с една две индикации след средната , тов няма ли да се окаже голям проблем през лятото. всмисъл така че да загрява и да ми прави проблемиЗабрави кирилицата Митко
Коментар
-
Re: температура фиат браво
vr1 написа:здравеите дали може някои да ми даде отговор каква е нормалната температура която трябва да подържа фиат браво 1.6 16v. Проблема ми е 4е когато влезна по малките ули4ки температурата веднага ска4а една две индикации над средата и се 4уда дали дали това е нормално , ина4е когато крам на дълго разтояние нямам проблеми седи под средата.
Коментар
-
С тая температура и на мен ми писна вече. Аз се движа само по центъра (температурата ми е постоянно в средата или в краен случай 1 черта отгоре) - това е ОК, но перката ми постоянно се включва и изключва. С две думи тя нон стоп работи. Изчел съм всичко във форума и уш "така трябва да е",но то по тая логика през лятото перката въобще няма да изключва. И да ви кажа на старата ми кола темп. постоянно си седеше на 90 градуса и за 4 год. съм и чул перката точно 2 пъти при същото каране. Така, че според мен нещо тия Фиатчета Браво са сбъркани с охлаждането!!!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Mitko написа:chris написа:С тая температура и на мен ми писна вече. Аз се движа само по центъра (температурата ми е постоянно в средата или в краен случай 1 черта отгоре) - това е ОК, но перката ми постоянно се включва и изключва. С две думи тя нон стоп работи. Изчел съм всичко във форума и уш "така трябва да е",но то по тая логика през лятото перката въобще няма да изключва. И да ви кажа на старата ми кола темп. постоянно си седеше на 90 градуса и за 4 год. съм и чул перката точно 2 пъти при същото каране. Така, че според мен нещо тия Фиатчета Браво са сбъркани с охлаждането!!!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
chris написа:По принцип съм склонен да се съглася, но наистина не ми се вижда да е нормално това на -20 градуса. Слушам другите коли по светофарите и много рядко чувам перка през зимата. Ами лятото как ще е когато температурата навън в задръстванията е към 40 градуса просто не ми се мисли...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:chris написа:По принцип съм склонен да се съглася, но наистина не ми се вижда да е нормално това на -20 градуса. Слушам другите коли по светофарите и много рядко чувам перка през зимата. Ами лятото как ще е когато температурата навън в задръстванията е към 40 градуса просто не ми се мисли...Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар