Здравейте колеги , Имам следното питане.... От извесно време наблюдавам , че като карам САМО на извънградско и то на по-дълъг път ми светва една лампа която се намира точно под показателя за гориви и представлява една червена лампичка която има формата на дюза която впръсква горино (незнам точно за какво служи).След като ми светне тази лампичка и стрелката на температурата ми пада на минимума все едно , че ми е истинала колата на цяло и след това топлото на парото ми изчезва....Вчера се връщах от Бургас и пак ми светна което ме накара искам не искам да се пребирам на студено до Пловдив.по време на път спях да погледна дали имам вода в казанчето , но то си беше на максимука , а също така ми направи впечатление , че и мерката на рабятора въртеше яко....След като запалих колата тази лампа не светеше вече , но след 20км. пак светна и пак изчезна топлото....Странна работа :0Ако на някой му се е случвал този проблем , моля да ми каже дали има някаква оправия , че така без топло на дълъг път не е работа...Мерси предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
странен проблем с отоплението на Брава 1.2 16V
Collapse
X
-
Добре е да провериш датчика на температурата на антифриза. Термодатчикът има съпротивление в определени горна и долна граници.Ако е дефектен и излезе извън тия граници компютърът отчита че е дефектен и минава в авариен режим, не отчита показанията на датчика за температурата на антифриза. Компютърът като мине в авариен режим и светва червената дюза, както е при тебе.Освен това казваш че вентилаторът духа яко (предполагам че е включена втората, по силната степен).Стрелката на температурата ти пада на минимума.Тези два признака също ме карат да мисля че термодатчикът не работи коректно.След като ти изчезва парното значи перката на вентилатора не изключва, не се контролира правилно долната граница на температурата на антифриза.Все пак разбираш че това са само предположения. Добре е да кажеш в какви граници се движи стрелката на температурата.Bravo 1.6 / 16
-
Абе да ви кажа , помпата си е на ред мисля .. скоро съм я гледал ама не изключвам и да е от нея... по се съмнявам , че е от някой датчик.Това което ме притесни е от днес... Бях при майстора газаджия който ми слага газовия инжекцион , за да ми прегледа колата , защо прекъсва и гори много и най-много , защо след като премина от бензин на газ , а вие знаете , че се преминава само когато двигатея ти достигне поне 30 градуса , колата ми гасне...майстора ми каза , че било от свещите и кабелите , защото били много капризни , а не е от газовата система....След което отидох и намерих оригинални свещи излезнали от завода в Италия на тая пише "Lancia Original" и ги сложиш с нови кабели , след което пак нямаше ефект... От тогава не съм ходил на майстор пак , защото не знам какво ще ми каже вече....Странното е , че когато е на бензин и я изфорсирам се форсиа много добре , а когато е на газ прекъсва.... Някой да има обяснение ?Fiat Brava 1.2 16V 82кс. 2000g.
Коментар
-
Миналата година имах идентичен проблем.Постоянно отворен термостат и на извънградско веднага изстиваше двигателя, парно естествено нямах и посочената от теб лампа светваше.Спирам гася за 2-3 мин. паля и след 20-30км. същата история.Естествено и разхода беше кошмарен.След като смених термостата не съм имал повече грижи със светване на лампата.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар