Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с радиаторчето на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с радиаторчето на парното

    Здравейте и честита Нова година ! Моля за съвет , от радяторчето на парното точно където влизат в него тръбите на парното леко сълзи . Смених опръстените с нови но сълзенето продължи . Новите опръстени кото вътрешен и външен диаметър са същите но като чели са по - тънки .Радиаторчето е здаво . Слагах и добавка за спиране на течове в охладителната система но нищо !Как да спра това сълзене че прозорците стават като на аквариум от антифриза които се изпарява !Колата е Браво 1.8.

    #2
    О-пръстените с мерят по вътрешен диаметър и по дебелината на шнура. Трябвало е да вземеш от няколко размера и да почнеш от най дебелите да опитваш да сложиш............

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...8782освен това - колега ми сподели, че при него въпросния теч е спрян чрез .. /повече на ЛС/

      Коментар


        #4
        u_bo написа:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=208782#208782освен това - колега ми сподели, че при него въпросния теч е спрян чрез .. /повече на ЛС/
        Здрасти u_bo , аз си смених радиаторчето благодарение на този пост който си написал. Въпроса ми е че и след смяната на радиаторчето и О пръстените аз също продължавам да имам леко сълзене от антифриз точно където влиза долната тръба. Може ли и на мен да кажеш как колегата е спрял неговия теч? Благодаря предварително!

        Коментар


          #5
          Аз нанизах по две О-пръстенчета
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            gamma написа:
            Аз нанизах по две О-пръстенчета
            И теча спря?

            Коментар


              #7
              Не че е спрял, ами изобщо не е текло
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                gamma написа:
                Не че е спрял, ами изобщо не е текло
                Здрасти , да кажа само че аз също нанизах 2 О-пръстенчета и стана 3ти ден си карам колата без проблеми. Няма течове , няма сълзене. Благодаря на всички за помоща

                Коментар


                  #9
                  Friend написа:
                  gamma написа:
                  Не че е спрял, ами изобщо не е текло
                  Здрасти , да кажа само че аз също нанизах 2 О-пръстенчета и стана 3ти ден си карам колата без проблеми. Няма течове , няма сълзене. Благодаря на всички за помоща
                  И аз съм с по две пръстенчета и спря да тече и нямам проблеми вече 3-4 месеца :D
                  Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                  Коментар


                    #10
                    Колеги аз имам същия проблем. Как ги сложихте по 2 пръстенчета на тръба, мойта има първо уплътнение към радиатора и зад него месингов пръстен. Ако се сложат по 2 на тръба не идва ли малко множко и тръбата не може да се притисне добре?

                    Коментар


                      #11
                      На тръбата трябва да има нанизани само гумичките и месинговият пръстен. Какво е това "уплътнение към радиатора"?Я, най-добре направи една снимка
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        Това имах в предвид уплътнение - гумичка - О пръстен - все е едно. Вчера сложих по две на тръба и месинговия пръстен. С доста зор прилепнаха даже две от гайките превъртяха в гнездата на радиаторчето но то си е калпава марка. Като налях водата пак сълзеше по капка. За двадесет часа в легена дето подложих нямаше вода ама на тръбичката си беше мокро - пак по една капка. Покарах я днес в жегата загря добре - потече малко и спря :P . Сега вече изстина гледам няма ни теч нито сълзене. Дали от температурата може да са се наместили и уплътнили че не ми се разглобява пак. Колко дни да почакам преди да събирам всичко и да наливам антифриз?

                        Коментар


                          #13
                          Сълзи заради някоя п.дераска драскотина на тръбичката, която се е врязала при ваденето преди, така че следвай моите указания:Искарай радиаторчето и наклепай яко гумичките и тръбичките със силикон(но да са сухи преди това), после ги нагниташ и затягаш, така спи за през ноща и на сутринта наливаш антифриз и си на коня.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар

                          Working...
                          X