PREDATORst написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа студено а колата е загряла?
Collapse
X
-
-
Аиде и аз да се намеся че и моето парно нещо е много слабо (същото пунто 1.2 8V 60кс. 2002г.). С нова гарнитура съм на главата колата загрява много бързо нямам проблем с термостата, но духа не горещ а леко топъл въздух. Обезвъздушена е идеално, клапите се чуват като ги отварям и затварям, общо взето всичко изглежда наред а парното е слабо. Само вентилацията ми изглежда малко слаба, на 4 духа както повечето на 2-ра степен (няма филтър на купето). Вече си мисля да не би да е нормално за този модел пунто, като видях колко колеги се оплакват......
Коментар
-
VIN написа:Аиде и аз да се намеся че и моето парно нещо е много слабо (същото пунто 1.2 8V 60кс. 2002г.). С нова гарнитура съм на главата колата загрява много бързо нямам проблем с термостата, но духа не горещ а леко топъл въздух. Обезвъздушена е идеално, клапите се чуват като ги отварям и затварям, общо взето всичко изглежда наред а парното е слабо. Само вентилацията ми изглежда малко слаба, на 4 духа както повечето на 2-ра степен (няма филтър на купето). Вече си мисля да не би да е нормално за този модел пунто, като видях колко колеги се оплакват......
Коментар
-
Колата си загрява много добре и си държи нормална температура, бензиновите загряват доста по бързо от дизелите но парното е слабо. Забелязвам че като поработи повече таблото под пепелника и около него загрява доста, значи радиатора грее добре но защо не духа така топло. Мисля да го разглобя да видя да няма нещо откачено или някоя извадена тръба по въздуховодите.
Коментар
-
VIN написа:AdViSoRa написа:Аз все си мисля че защото двигателя е много малък и много лесно се охлажда в това студено време. Просто не задържа топлина.
Коментар
-
avent написа:,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
Коментар
-
moniii написа:avent написа:,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
Коментар
-
nai7 написа:moniii написа:avent написа:,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
Коментар
-
moniii написа:nai7 написа:За климатика няма да ти трябва,той не работи с антифриз.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар