Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Духа студено а колата е загряла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    PREDATORst написа:
    moniii написа:
    nai7 написа:
    Аз от тук го обезвъздушавам.
    ахам да от 1-вата снимка сьм го обезвьздушавал, но за радиатора незнам дали имам такава пробка ще трява да видяи пак мерси на всички
    Тая кола е духнала гарнитура!Със същия мотор брава и тя така бълбукаше.За да не сваляш глава напразно в някои сервизи мерят нивото на изгорели газове в антифриза.
    Той може и сам да си го провери,отваря капачката на разшерителния съд дава газ и ако течноста вътре се движи когато дава газ може и да е сдухала гарнитура.Но ако е сдухала не би ли трябвало да работи като трактор,поне на мен така беше когато гарнитурата си замина межди 1 и 2 цилиндър.Работеше само 2 но колегата няма този проблем.

    Коментар


      #47
      Аиде и аз да се намеся че и моето парно нещо е много слабо (същото пунто 1.2 8V 60кс. 2002г.). С нова гарнитура съм на главата колата загрява много бързо нямам проблем с термостата, но духа не горещ а леко топъл въздух. Обезвъздушена е идеално, клапите се чуват като ги отварям и затварям, общо взето всичко изглежда наред а парното е слабо. Само вентилацията ми изглежда малко слаба, на 4 духа както повечето на 2-ра степен (няма филтър на купето). Вече си мисля да не би да е нормално за този модел пунто, като видях колко колеги се оплакват......

      Коментар


        #48
        VIN написа:
        Аиде и аз да се намеся че и моето парно нещо е много слабо (същото пунто 1.2 8V 60кс. 2002г.). С нова гарнитура съм на главата колата загрява много бързо нямам проблем с термостата, но духа не горещ а леко топъл въздух. Обезвъздушена е идеално, клапите се чуват като ги отварям и затварям, общо взето всичко изглежда наред а парното е слабо. Само вентилацията ми изглежда малко слаба, на 4 духа както повечето на 2-ра степен (няма филтър на купето). Вече си мисля да не би да е нормално за този модел пунто, като видях колко колеги се оплакват......
        Да ти кажа колега,на скоро един мой бивш колега си взел Фиат Пунто но дизел да дойде до нас да ме пита,защо толкова малко му загрява колата.Явно е всеобщ проблем това,аз на моята и сложих един картон отпред пред радиатора и сега става доста топло във купето.

        Коментар


          #49
          Аз все си мисля че защото двигателя е много малък и много лесно се охлажда в това студено време. Просто не задържа топлина.
          FIAT Nuova Punto 1.2 8V
          FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
          ...and justice for all

          Коментар


            #50
            той двигателя няма какво да я задържа, тя му е в повече, затова имат охлаждане. всяка кола се вкарва в норми преди да излезе от завода- не може д ати духа 30 градуса на парното при загряла кола и да я пуснат.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #51
              Колата си загрява много добре и си държи нормална температура, бензиновите загряват доста по бързо от дизелите но парното е слабо. Забелязвам че като поработи повече таблото под пепелника и около него загрява доста, значи радиатора грее добре но защо не духа така топло. Мисля да го разглобя да видя да няма нещо откачено или някоя извадена тръба по въздуховодите.

              Коментар


                #52
                AdViSoRa написа:
                Аз все си мисля че защото двигателя е много малък и много лесно се охлажда в това студено време. Просто не задържа топлина.
                Точно защото е малък събира малко антифриз около 4.6л. мися че беше.

                Коментар


                  #53
                  VIN написа:
                  AdViSoRa написа:
                  Аз все си мисля че защото двигателя е много малък и много лесно се охлажда в това студено време. Просто не задържа топлина.
                  Точно защото е малък събира малко антифриз около 4.6л. мися че беше.
                  Ба да му пикая на кошниците дет караме само,ще зема да го зафича на някаде вече. Закарам ли я на майстор някаде нещо да ми смянат или направят и се е уж нещо дребно и става ебахти проблема

                  Коментар


                    #54
                    avent написа:
                    ,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
                    Днес гледах антифриза пак на мах е. Обезвьздуших я пак пробвах да я обезьздуша и от радиатора,но неможах да отвия пробката щото е пластмасова и да нея счупа.Отворих капачката на онтифриза и подадох газ и нямаше мехури само като подам газ пада нивото на антифриза и като отнема се дига повече от колкото е бил и така мисля да не се занимажам повече щтото ми писна явно няма да се оправи това сиг. е помпа или радиаторчето те маи са по доста пари. Последно да попитам лятото на климатик пак ли ще ми е така ако няма обороти няма да духа студено????????

                    Коментар


                      #55
                      Климатика си е отделно и няма нищо общо с парното, не се притесняваи

                      Коментар


                        #56
                        moniii написа:
                        avent написа:
                        ,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
                        Днес гледах антифриза пак на мах е. Обезвьздуших я пак пробвах да я обезьздуша и от радиатора,но неможах да отвия пробката щото е пластмасова и да нея счупа.Отворих капачката на онтифриза и подадох газ и нямаше мехури само като подам газ пада нивото на антифриза и като отнема се дига повече от колкото е бил и така мисля да не се занимажам повече щтото ми писна явно няма да се оправи това сиг. е помпа или радиаторчето те маи са по доста пари. Последно да попитам лятото на климатик пак ли ще ми е така ако няма обороти няма да духа студено????????
                        Няма да е така колега,ще си ти духа студено.Аз моята съм я оставял полвин час да си работи на климатик и си духа студено,ти като пуснеш климатика и те оборотите се вдигат сами.Слагай един картон пред радиатора и не се занимавай повече,като дойде лятото го махни,че аз забравих и това лято се чудех защо толкова бързо ми загяваше колата.

                        Коментар


                          #57
                          nai7 написа:
                          moniii написа:
                          avent написа:
                          ,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
                          Днес гледах антифриза пак на мах е. Обезвьздуших я пак пробвах да я обезьздуша и от радиатора,но неможах да отвия пробката щото е пластмасова и да нея счупа.Отворих капачката на онтифриза и подадох газ и нямаше мехури само като подам газ пада нивото на антифриза и като отнема се дига повече от колкото е бил и така мисля да не се занимажам повече щтото ми писна явно няма да се оправи това сиг. е помпа или радиаторчето те маи са по доста пари. Последно да попитам лятото на климатик пак ли ще ми е така ако няма обороти няма да духа студено????????
                          Няма да е така колега,ще си ти духа студено.Аз моята съм я оставял полвин час да си работи на климатик и си духа студено,ти като пуснеш климатика и те оборотите се вдигат сами.Слагай един картон пред радиатора и не се занимавай повече,като дойде лятото го махни,че аз забравих и това лято се чудех защо толкова бързо ми загяваше колата.
                          неми трябват картони тя си заграва просто нецирколира топлия антифриз под 2500 об. но за климатика то няма да ми трябва антифриза сьщност, но пак трябва да циркулира нещо де офф незнам вече

                          Коментар


                            #58
                            За климатика няма да ти трябва,той не работи с антифриз.

                            Коментар


                              #59
                              nai7 написа:
                              За климатика няма да ти трябва,той не работи с антифриз.
                              е даде но се нещо цирколира :D

                              Коментар


                                #60
                                moniii написа:
                                nai7 написа:
                                За климатика няма да ти трябва,той не работи с антифриз.
                                е даде но се нещо цирколира :D
                                фреон газ (хладилен агнет) има своистовото като ми нава под-нялагане през тънки тръбички (испарителя,ама не за газова уредба ми изпарителя на климатика)да отделя отрицателна темепратура в едната си част ... (има различни видове фреони с различни своиства и работят при различна температура) Затова поевечето климатици (стаините) при -2 и нагоре нетоплят -10 ,-15 а уж незамръзвали
                                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                                Коментар

                                Working...
                                X