Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Духа студено а колата е загряла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    Коментар


      #32
      еми мн ти благодаря значи за маркучите входния е топал а изходния студен и на изходния е маи пробката за обезваздушаването да отворя капачката на антифриза и да дам газ и ако има мехури да изчакам докато спре да има мехури така ли???

      Коментар


        #33
        еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах
        Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #34
          Fiat_Punto11 написа:
          еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах
          Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...
          еми незнам, но тогава небеше толкова студено даже небяха минусови температури и несьм я отварял напьлно само изфьстя и я затворих

          Коментар


            #35
            Концентрирай се в маркучите на парното. Първата причина входящия да е топъл, а изходящия студен е запушено радиаторче. Ако парното се управлява с кранче (не знам как е на Пунто МК2) и жило, твърде възможно е проблема да е в него или жилото, което го управлява. За гарнитурата - не се притеснявай, че си развил капачката при горещ двигател. Ако е тръгнала, не е от това. Преди да предприемеш интервенция по главата, първо се консултирай със специалист.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #36
              moniii написа:
              Fiat_Punto11 написа:
              еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах
              Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...
              еми незнам, но тогава небеше толкова студено даже небяха минусови температури и несьм я отварял напьлно само изфьстя и я затворих
              Въздух има в системата,аз моята я обезваздушавам от радиатора,там има една пробка на моя е горе в ляво(като застана срещу колата)започвам да наливам течност и отварям пробката като текне от там я затягам.И това са глупости за отваряне когато е студено нищя няма да и стане,аз преди 2 дена отврях да долея антифриз и колата си работеше.Еми не и стана нищо,как вряла течност ще изстине за толкова кратко време незнам.

              Коментар


                #37
                Напълно подкрепям колегата NAI7. Обезвъздуши я от маркуча на радиаторчето с пробката и долей антифриз и някой да ти подава газчица че да изтика въздуха. Това че се я отворил като е топла капачката на разширителния съд са пълни глупости мога да ти кажа, само да не се засегне колегата. Обезвъздуши я, ако не стане провери водната помпа да не се е прее...а турбината й. Тя е в състава на ангренажа. Ако и там не е значи ще правиш гарнитурка. Наблегни на обезвъздушаването но при топъл двигател. Ако трябва развърти капачката.
                Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                харчи: DOSTA

                Коментар


                  #38
                  Пак правих консулт и установихме че трябва да обезвъздушиш системата от тапичката/пробката на маркуча. Не се притеснявай ако си отворил системата дори и при работещ двигател. Попринцип системата трябва да ти се самообезвъздуши.
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #39
                    avent написа:
                    Пак правих консулт и установихме че трябва да обезвъздушиш системата от тапичката/пробката на маркуча. Не се притеснявай ако си отворил системата дори и при работещ двигател. Попринцип системата трябва да ти се самообезвъздуши.
                    каде е тази тапичка накой маркуч??????аз сьм я обезваздушавал от пробката на входното маркуче за парното което влиза в купето

                    Коментар


                      #40
                      Ами на входния или изходния маркуч е. Когата се обезвъздушава колата трябва да е загряла, и да има постоянно антифриз в казанчето до максимум. Това радиаторче сигурен ли си че е читаво? Знам че каза че е ново ама да питам все пак.
                      Прикачени файлове
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #41
                        Аз от тук го обезвъздушавам.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #42
                          От тука и отмаркуча. От тука гониш въздуха нот радиатора а от пробката на маркуча от охладителната система. От тези пробки се гони грубо въздуха, а финната част става через самоубезвъздушаване. Така са направени Фиатовете.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #43
                            avent написа:
                            От тука и отмаркуча. От тука гониш въздуха нот радиатора а от пробката на маркуча от охладителната система. От тези пробки се гони грубо въздуха, а финната част става через самоубезвъздушаване. Така са направени Фиатовете.
                            Така си е.

                            Коментар


                              #44
                              nai7 написа:
                              Аз от тук го обезвъздушавам.
                              ахам да от 1-вата снимка сьм го обезвьздушавал, но за радиатора незнам дали имам такава пробка ще трява да видяи пак мерси на всички

                              Коментар


                                #45
                                moniii написа:
                                nai7 написа:
                                Аз от тук го обезвъздушавам.
                                ахам да от 1-вата снимка сьм го обезвьздушавал, но за радиатора незнам дали имам такава пробка ще трява да видяи пак мерси на всички
                                Тая кола е духнала гарнитура!Със същия мотор брава и тя така бълбукаше.За да не сваляш глава напразно в някои сервизи мерят нивото на изгорели газове в антифриза.
                                Bravo 1.2 16v
                                Lancia Dedra 1.8 16v
                                Suzuki GSXR250R

                                Коментар

                                Working...
                                X