Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Духа студено а колата е загряла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Извинявай колега че ще използвам твойта тема но проблема може да един и съща при теб и мен. Парно имам само като съм на скорост като съм на място хич го няма. Четох много теми но така и немога да разбера какво става. Значи на радиаторчето както знаете има входяща и изходяща тръба. Като съм на място изходната тръба е гореща а входящата е по студена. Като тръгна входящата се загрява но не колкото изходящата което е доста объркващо. Аз имам газ и си помислих че газаджиите са объркали нещо но поразгледах изпарителия се оказа че е без посока на водата, така че проблема не е и в него. Радиаторчето е ново следователно не е запушено, както и колата е перфектно обезвъздушена. Моля за още малко акъл за да реша и този проблем.п.с. Колата е мареа 1.8 16в 113кс
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    Коментар


      #17
      Всички са чудим що е тъи ? .... хубаво е да се намери решение ... и или викаме запушено или спукано ама аде ... , същото съм го забелязал че става не само на моето Пунто , което не ставаше ... ама е на .. Баща ми има Рено Канго 1.9 D и там е така колата я има от година и нещо не е сменян антифириза. Като седи на място топло не духа като тръгне да ката след 90 км в час чак се осеща топлина ... иначе няма.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Днеска пак изкаравах колата и викам ,чакай да си долея пак малко ... радиатора.Този път го напълних хубаво малко над максимума даже.Карах кам 50-тина км ,очудващо парното се разработи... После като се върнах колата беше мръсна оставих я да изтине и щях да я мия.Като проверих колко ми е течноста в радиатора не беше мръднала от там докъдето долях.Следователно разсъждавам , че колата ми след слагането на нов антифириз е била празна и е искала доливане няколко пъти.А относто капенето от водната помпа маи е било от влагата сутрин по ремъка.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          Запушено радиаторче,филтър купе, зацапано радиаторчето с мизерия/мъх,прах и т.н./
          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
          харчи: DOSTA

          Коментар


            #20
            Въздух. Може и в гарнитурата на главата.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #21
              И този вариант го има но колегата не казва какви са му маркучите сутрин или поне 2-3 часа след като я е угасил и не я е палил. Най-безболезнено е да тръгне от филтър купе, термостат, радиаторче и накрая гарнитура блок-глава. Мисля че ще ме подкрепите за разсъждението?
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #22
                avent написа:
                Запушено радиаторче,филтър купе, зацапано радиаторчето с мизерия/мъх,прах и т.н./
                Колега при мен радиаторчето е ново, нямам филтър на купето. Както съм писал по горе входящата тръба ми е по студена от изходящата което е абсурдно. Термостата ми отваря даже малко по късно малко над средната черта. А това с гарнитурата на главата според мен ако е вярно би трябвало да ми "надува" системата, в смисел да ми покачи нивото на антифриза което при мен не е така.
                Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                Коментар


                  #23
                  Виж нали нямаше кранче на парното при Пунтото, да не е полуотворено и да нямаш циркулация добра.Шровери си маркучите сутринта преди да я палиш/когато не е палена поне 2-3 часа/. Ако са твърди/надути/ сменяй гарнитура. Филър купе като си сменил спазе ли посоката му? Пропуска само от едната старна.
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #24
                    avent написа:
                    Виж нали нямаше кранче на парното при Пунтото, да не е полуотворено и да нямаш циркулация добра.Шровери си маркучите сутринта преди да я палиш/когато не е палена поне 2-3 часа/. Ако са твърди/надути/ сменяй гарнитура. Филър купе като си сменил спазе ли посоката му? Пропуска само от едната старна.
                    ........ мба мба ... НЯМА кранче ... за въздух в гарнитурата сефте я ,чувам тая работа ... съмняваме ... особено ако си работи тихо и добре двигателя ... Плюс това със всяко следващо палене колата си гони въздуха .... (палене под предвит каране кам 50-100 км) Провери си течност губи ли ? Може да и е малко ... поне при мене се оказа тъи ... Дане са ти закачили обратно маркучите ... тея ако са ти сменяли радиаторчето (ако си го сменял ... ) Свят широк хора всякакви
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #25
                      Въздух в гарнитурата, в смисъл - издухана гарнитура. Толкова ли сложно се изразих? Не е задължително да ти надува маркучите, поне в началото. Газова уредба има ли? Капачката на разш. съд читава ли е?
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #26
                        Rokambol написа:
                        Въздух в гарнитурата, в смисъл - издухана гарнитура. Толкова ли сложно се изразих? Не е задължително да ти надува маркучите, поне в началото. Газова уредба има ли? Капачката на разш. съд читава ли е?
                        нямам газова уредба как да я видя тая гарнитура трябва ли да се разглабяи коя капачка на радиатора лии?просто топлото идва след 2500 об. и 1-жия пат след запалването като и подам газ и се чува как трагва да цирколира антифриза

                        Коментар


                          #27
                          Така започва да прави когато си издухал /или тръгва да се издухва/ гарнитурата блок-глава. За капачката невярвам защото трябва да ти се обезвъздушава системата сама. Но ще се консултирам със майстор и с колегата ми и ще пиша пак. Водната помпа гледал ли си я? Я си кажи данните на това твое ПИНТО, кубици коня година.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #28
                            avent написа:
                            Така започва да прави когато си издухал /или тръгва да се издухва/ гарнитурата блок-глава. За капачката невярвам защото трябва да ти се обезвъздушава системата сама. Но ще се консултирам със майстор и с колегата ми и ще пиша пак. Водната помпа гледал ли си я? Я си кажи данните на това твое ПИНТО, кубици коня година.
                            пунто 2001 1.2 16v 80 кс.то сложно ще стане с тая гарнитура ако трябва да се сменя????

                            Коментар


                              #29
                              moniii написа:
                              avent написа:
                              Така започва да прави когато си издухал /или тръгва да се издухва/ гарнитурата блок-глава. За капачката невярвам защото трябва да ти се обезвъздушава системата сама. Но ще се консултирам със майстор и с колегата ми и ще пиша пак. Водната помпа гледал ли си я? Я си кажи данните на това твое ПИНТО, кубици коня година.
                              пунто 2001 1.2 16v 80 кс.то сложно ще стане с тая гарнитура ако трябва да се сменя????
                              A нивото на течноста как ти е ? ... може да иска доливане ... обезвъдошаването не става от първия път ... Казвам го защото имах същия проблем точно като форисам духаше топло ... Акоза се ,че на 2-3 пъти иска доливане ...
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар


                                #30
                                Fiat_Punto11 написа:
                                moniii написа:
                                avent написа:
                                Така започва да прави когато си издухал /или тръгва да се издухва/ гарнитурата блок-глава. За капачката невярвам защото трябва да ти се обезвъздушава системата сама. Но ще се консултирам със майстор и с колегата ми и ще пиша пак. Водната помпа гледал ли си я? Я си кажи данните на това твое ПИНТО, кубици коня година.
                                пунто 2001 1.2 16v 80 кс.то сложно ще стане с тая гарнитура ако трябва да се сменя????
                                A нивото на течноста как ти е ? ... може да иска доливане ... обезвъдошаването не става от първия път ... Казвам го защото имах същия проблем точно като форисам духаше топло ... Акоза се ,че на 2-3 пъти иска доливане ...
                                еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах

                                Коментар

                                Working...
                                X