nai7 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа студено а колата е загряла?
Collapse
X
-
Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
-
PREDATORst написа:nai7 написа:PREDATORst написа:moniii написа:nai7 написа:Аз от тук го обезвъздушавам.
Коментар
-
VIN написа:Аиде и аз да се намеся че и моето парно нещо е много слабо (същото пунто 1.2 8V 60кс. 2002г.). С нова гарнитура съм на главата колата загрява много бързо нямам проблем с термостата, но духа не горещ а леко топъл въздух. Обезвъздушена е идеално, клапите се чуват като ги отварям и затварям, общо взето всичко изглежда наред а парното е слабо. Само вентилацията ми изглежда малко слаба, на 4 духа както повечето на 2-ра степен (няма филтър на купето). Вече си мисля да не би да е нормално за този модел пунто, като видях колко колеги се оплакват......
Коментар
-
VIN написа:Колата си загрява много добре и си държи нормална температура, бензиновите загряват доста по бързо от дизелите но парното е слабо. Забелязвам че като поработи повече таблото под пепелника и около него загрява доста, значи радиатора грее добре но защо не духа така топло. Мисля да го разглобя да видя да няма нещо откачено или някоя извадена тръба по въздуховодите.
Коментар
-
Re: колата е загряла а недуха топло
moniii написа:chaveto написа:Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.
Коментар
-
Значи, понеже карам колата от повече от 3 години, да дам малко пояснения...първо - карам 1.2 8 клапана, 60 коня.второ - имам същия проблем - парното изведнъж спря да работи, в началото работеше по-слабо, после изведнъж спря. За сравнение - като купих колата, не можех да си задържа ръката пред духалката, защото пареше адски много...Гарнитурата на главата ми е нова, системата е обезвъздушена... Остават кранче (ако има такова) или запушен радиатор за парното (което ми беше първата мисъл).Това, което ме наведе на мисълта и надеждата за кранче е, че когато ръчно стискам маркучите - водата циркулира през радиаторчето, т.е. явно не е запушено... Когато карам в много много високи обороти - пак почва да духа топло, но МАЛКО топло...Много чест проблем при този модел и двг е, че издухват гарнитурата, най-често (почти винаги) между първи и втори цилиндър. Първите признаци са, че почва да бълбука, когато изфорсираш първите няколко пъти. тея глупости за това, че не може да задържи температура - сори хора, ама наистина са големи глупости... Нали това е главната функция на термостата... Да държи температурата колкото трябва (примерно 87 градуса), като пуска и спира/намаля водата, която отива към радиатора отпред...Иначе не съм се замислял за варианта водна помпа, но пък през радиатора отпред си минава водата и колата не вдига повече от 90 градуса, дори в задръстване... Кранче съм почти сигурен, че няма, но все пак се надявам да са го пропуснали в каталозите на магазините за части :D п.п. Гледам чак сега, че темата е стара, понеже попаднах на нея с търсачката (нож с 2 остриета)... та тези дни ще разглобя и ако някой се интересува все още - ще напиша как съм оправил проблема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар