Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Духа студено а колата е загряла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Духа студено а колата е загряла?

    Добър вечер колеги.Имам следния проблем с колата. Тя си е загряла нормално на средата на скалата, но на максимално топло тя духа студено. Разликата между максимално студено и максимално топло е малка. От какво може да е това?Колата е 2002 Punto 1.2 8V.Мерси предварително.Грешен раздел->Преместена!Модераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT Nuova Punto 1.2 8V
    FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
    ...and justice for all

    #2
    Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.

    Коментар


      #3
      колата е загряла а недуха топло

      chaveto написа:
      Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.
      Аз имам почти сащия проблем смениха ми термостата и колата дори да загрее до 90 градуса ако нея изфорсирам непочва да духа топло преди това небеше така със сигорност. Даже сега като я изфорсирам и се чува под жабката някаде как антифриза шурти смисал трагва да циркулира.Някои ако знае нещо да сподели колата ми е пунто 2001 1.2 16v

      Коментар


        #4
        Re: колата е загряла а недуха топло

        moniii написа:
        chaveto написа:
        Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.
        Аз имам почти сащия проблем смениха ми термостата и колата дори да загрее до 90 градуса ако нея изфорсирам непочва да духа топло преди това небеше така със сигорност. Даже сега като я изфорсирам и се чува под жабката някаде как антифриза шурти смисал трагва да циркулира.Някои ако знае нещо да сподели колата ми е пунто 2001 1.2 16v
        проблем с водната помпа? въздух в системата?
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          Re: колата е загряла а недуха топло

          проблем с водната помпа? въздух в системата?[/quote]аха ми обезваздушавах го 100 пати вече като отвора кпанчето от дет се обезваздушава излиза антифриз

          Коментар


            #6
            ас имам сащата шумна циркулациа на антифриза, но парно имам . ще сам благодарен за малко инфо. колата е сащата като на колегата 1.2 8v
            живеи на ръба, иначе заемаш много място

            Коментар


              #7
              Кранчето!! ползвайте я тая търсачка тоя проблем зимно време е много коментиран!!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Executer написа:
                Кранчето!! ползвайте я тая търсачка тоя проблем зимно време е много коментиран!!
                Доколкото ,четох нямало кранче(в няколко поста от форума) ... а клапа ... и като въртя врътката за топло и студено се чува как се мести клапа на въздуховод.И при мене е същия проблем.Като форсирам се осеща топла вълна.Но преди ми беше направило впечатление че без значение от каде вземам въздух от вън или от вътре се духа топло.Но днес си поиграх.По навик набримчвам вентилатора на 3та степен ... и викам не топли ... само ,че днес направих друго сложих го на 2 ра степен и настроих клапата за цирколация да взема въздух от купето. И доста добре се оказа ... а като намалих на 1 ва степен въздуха направо пареше... врътнах на 3та задуха топло и изтина ... За малкия дебит на изодящия маркуч да така е предполагам ,че ми е запушен радиаторчето и спукано ... и много ми запотяваше стъклата и ползвах STOP LeAK някъф червен прах , уж малко по добре се получи миналата гоидна , не че спря да капе ,ама с предния прозорец по добре стана.Тая година несам слагал нищо с нов антифриз съм и вероятно е останало от тоя боклул и ми запушил радиаторчето.Иначе схемата дане ми се поти прозореца при мене беше : вртъката на максимално топло , духалките да духат към предния прозорец и въздух от вън.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Мисля си за запушено радиаторче. Или полу-запушено.Като си на ниски обороти водната помпа върти по-бавно антифриза.И доставя по-малко количество топлина на радиаторчето. И като включиш вентилатора на 3-та степен радиаторчето се охлажда понеже в него не влиза горещ антифриз.Като форсираш антифризът се върти по-бързо в охладителната система.Така се получава "топлата вълна".
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #10
                    извинявам се за въпроса . ТАЗИ КЛАПА има ли нещо общо с бълбукането в парното. Аз я даржа да взем въздух от купето. лято зима все е на тази позициа. Инересно е че има и средна розициа
                    Прикачени файлове
                    живеи на ръба, иначе заемаш много място

                    Коментар


                      #11
                      Riki888 написа:
                      Мисля си за запушено радиаторче. Или полу-запушено.Като си на ниски обороти водната помпа върти по-бавно антифриза.И доставя по-малко количество топлина на радиаторчето. И като включиш вентилатора на 3-та степен радиаторчето се охлажда понеже в него не влиза горещ антифриз.Като форсираш антифризът се върти по-бързо в охладителната система.Така се получава "топлата вълна".
                      Сигорно е запушено, явно на големи обороти става по голямо налягане и антифрица трагва щото като трагне и стрелката на температурата ми пада малко горе долу едно деление сащност зависи колко е загряла смисал на малко обороти ваобще нециркуираБлагодаря

                      Коментар


                        #12
                        Executer написа:
                        Кранчето!! ползвайте я тая търсачка тоя проблем зимно време е много коментиран!!
                        коя търсачка???

                        Коментар


                          #13
                          Аха да при пунто наистина няма кранче, така че може и да е запушено радиаторче защото е доста по-малко!Търсачката на форума.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Executer написа:
                            Аха да при пунто наистина няма кранче, така че може и да е запушено радиаторче защото е доста по-малко!Търсачката на форума.
                            а тoзи радиатор за парното дали ги почистват някои майстори или направо се сменя???

                            Коментар


                              #15
                              moniii написа:
                              Executer написа:
                              Аха да при пунто наистина няма кранче, така че може и да е запушено радиаторче защото е доста по-малко!Търсачката на форума.
                              а тoзи радиатор за парното дали ги почистват някои майстори или направо се сменя???
                              ми да си мераклия ако не ти спуакно може да го свалиш и продухаш с компресор.(а може да го продухаш и без да го сваляш дано има ефект)Ако искаш ново гледах ги в AXM-AUTO 60 и някакъв лев и аз от кога мечтая да си взема едно здраво,че моито е пукатно и капе по мъничко и стъклата ми са потят за свтовно и стаа басии маатаа :S ма та пуста криза няма пари
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X