Добър вечер колеги.Имам следния проблем с колата. Тя си е загряла нормално на средата на скалата, но на максимално топло тя духа студено. Разликата между максимално студено и максимално топло е малка. От какво може да е това?Колата е 2002 Punto 1.2 8V.Мерси предварително.Грешен раздел->Преместена!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа студено а колата е загряла?
Collapse
X
-
колата е загряла а недуха топло
chaveto написа:Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.колата ми е пунто 2001 1.2 16v
Коментар
-
Re: колата е загряла а недуха топло
moniii написа:chaveto написа:Запушен радиатор парно, някоя клапа не е застанала добре или малък дебит към радиатора. Може да има и други причини, но засега за тези се сещам.колата ми е пунто 2001 1.2 16v
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Кранчето!! ползвайте я тая търсачка тоя проблем зимно време е много коментиран!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Executer написа:Кранчето!! ползвайте я тая търсачка тоя проблем зимно време е много коментиран!!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Мисля си за запушено радиаторче. Или полу-запушено.Като си на ниски обороти водната помпа върти по-бавно антифриза.И доставя по-малко количество топлина на радиаторчето. И като включиш вентилатора на 3-та степен радиаторчето се охлажда понеже в него не влиза горещ антифриз.Като форсираш антифризът се върти по-бързо в охладителната система.Така се получава "топлата вълна".Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Мисля си за запушено радиаторче. Или полу-запушено.Като си на ниски обороти водната помпа върти по-бавно антифриза.И доставя по-малко количество топлина на радиаторчето. И като включиш вентилатора на 3-та степен радиаторчето се охлажда понеже в него не влиза горещ антифриз.Като форсираш антифризът се върти по-бързо в охладителната система.Така се получава "топлата вълна".
Коментар
-
Аха да при пунто наистина няма кранче, така че може и да е запушено радиаторче защото е доста по-малко!Търсачката на форума.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
moniii написа:Executer написа:Аха да при пунто наистина няма кранче, така че може и да е запушено радиаторче защото е доста по-малко!Търсачката на форума.и аз от кога мечтая да си взема едно здраво,че моито е пукатно и капе по мъничко и стъклата ми са потят за свтовно и стаа басии маатаа :S ма та пуста криза няма пари
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар