Аа, за това са различни, защото аз ползвам най-много централните лятото, а не на стъклото, така най-се усеща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапа за външен\вътрешен въздух на Браво
Collapse
X
-
Re: клапата
icaka86 написа:здравейте аз карам брава и имам сащия проблем с тази клапа за ваншна ватрешна циркулация на мен ми е застанала в отворено състояние и така седи и се чудех няма ли бушон за тях или някакво реле нещо което да е изгоряло примерно или знам лиAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
ммм
абе според мен не може да е само моторче щом има нещо електрическо трябва да има и реле или бушон за него защото при мен не се чува нищо смисал ако беше механизма на задвижване на клапата щеше да се чува моторчето ама нямаше да работи клапата а при мен нито тя работи нито се чува моторчето пак не вячрвам то да е изгоряло колкото и да е всеки здраво мислеш маистор слага предпазител преди всеки по вавен ел детаил в една кола и така ама не знам пак вярно това е фиат ама ебаси и тапото дето ще да е ако няма абе мисля да пробвам да замеря дали идва ток до моторчето и до клапата така че ме интересува то каде се намира точно и как се стига до него за да опитам този вариянтTheHell
Коментар
-
Бутона за рециркулация на въздуха в купето само обръща поляритета към изводите на моторчето на клапата,т.е. там постоянно има захранване.Вероятно в това моторче има някакви крайни изключватели за двете положения на клапата.По мои наблюдения демонтаж на това моторче може да се направи само ако се свали цялата кутия на парното(виждал съм я свалена),защото иначе няма достъп до всички крепежни винтове на моторчето.Затова се отказах да оправям моето.
Коментар
-
В долния линк съм описал ремонта на клапата(оста + зъбите), както и схема, печатна платка и елементна база за самостоятелно изработване на защита. Успех http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=58&t=4683
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар