А да запитам тая клапа може ли да се извади и без да се маха вентилатора и пластмасата, на която е закрепен, защото при мен само пластмасата на самата клапа острани, където я задвижва моторчето е счупена пластмасата. Намерих липсващите парчета изпадаха и искам само да я сваля за да ги залепя.
няма ли някои да каже как се сваля тази част на клапата, която я задвижва моторчето, че трябва да я залепя за клапата иначе не се дига и сваля. За тази част става въпрос http://forum.italauto-bg.net/download/file.php?id=12645. Зад нея има 1 пластмаса, която пречи да се извади.
Бутона за рециркулация на въздуха в купето само обръща поляритета към изводите на моторчето на клапата,т.е. там постоянно има захранване.Вероятно в това моторче има някакви крайни изключватели за двете положения на клапата.По мои наблюдения демонтаж на това моторче може да се направи само ако се свали цялата кутия на парното(виждал съм я свалена),защото иначе няма достъп до всички крепежни винтове на моторчето.Затова се отказах да оправям моето.
За бутона, колега си абсолютно прав и аз съм мерил с уред. Но за съжаление в кутийката на моторчето има само пластмасови зъбни колелета и едно от тях е счупено. И именно заради липсата на крайни изключватели колелцата се чупят от постоянното напъване. Моторчето върти изключително тихо и ако червячето му не упира в някое колелце, след счупване, няма как да го чуе човек. За мен изключително глупаво е направено това нещо и няма ка да се отремонтира поради специфичното му местоположение и цената на ново моторче (кутиика, заедно са моторче и редукторче) която е 200-250лв. . Цената е проверена като тази е масова, а има и по 300-350лв. Това е само пластмаса колкото половин цигарена кутия и едно моторче . Това е от мен. Успех на всички
Коментар