Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапа за външен\вътрешен въздух на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аа, за това са различни, защото аз ползвам най-много централните лятото, а не на стъклото, така най-се усеща.

    Коментар


      #17
      клапата

      здравейте аз карам брава и имам сащия проблем с тази клапа за ваншна ватрешна циркулация на мен ми е застанала в отворено състояние и така седи и се чудех няма ли бушон за тях или някакво реле нещо което да е изгоряло примерно или знам ли
      TheHell

      Коментар


        #18
        Re: клапата

        icaka86 написа:
        здравейте аз карам брава и имам сащия проблем с тази клапа за ваншна ватрешна циркулация на мен ми е застанала в отворено състояние и така седи и се чудех няма ли бушон за тях или някакво реле нещо което да е изгоряло примерно или знам ли
        В повечето случаи проблема с клапата е механичен а не електрически.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #19
          Да, най-вероятно не е от бушон. При мен от време на време работи, чува се да жужи, а най-често не се чува нищо, като цъкам копчето - отказва да прави каквото и да е. Моторчето трудно се сменяло, така че се откажи от употребата на това нещо, за съжаление е направено по китайски.

          Коментар


            #20
            ммм

            абе според мен не може да е само моторче щом има нещо електрическо трябва да има и реле или бушон за него защото при мен не се чува нищо смисал ако беше механизма на задвижване на клапата щеше да се чува моторчето ама нямаше да работи клапата а при мен нито тя работи нито се чува моторчето пак не вячрвам то да е изгоряло колкото и да е всеки здраво мислеш маистор слага предпазител преди всеки по вавен ел детаил в една кола и така ама не знам пак вярно това е фиат ама ебаси и тапото дето ще да е ако няма абе мисля да пробвам да замеря дали идва ток до моторчето и до клапата така че ме интересува то каде се намира точно и как се стига до него за да опитам този вариянт
            TheHell

            Коментар


              #21
              Бутона за рециркулация на въздуха в купето само обръща поляритета към изводите на моторчето на клапата,т.е. там постоянно има захранване.Вероятно в това моторче има някакви крайни изключватели за двете положения на клапата.По мои наблюдения демонтаж на това моторче може да се направи само ако се свали цялата кутия на парното(виждал съм я свалена),защото иначе няма достъп до всички крепежни винтове на моторчето.Затова се отказах да оправям моето.

              Коментар


                #22
                При мен захранването си го има.Моторчето тръгва като чукна с дръжката на отвертката по него.

                Коментар


                  #23
                  Моторчето се управлява от ЕКУ. Подава се импулс за 15 сек. Подлежи на ремонт и защита. Както каза някой по-горе обаче, всичко е пари и нерви. Ето ви карантиите на моторчето, вижда се колко елементарно е. Както и общ изглед на самоделна токова защита.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря на Rokambol за точната информация!

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги имам въпрос по точно към колегата Rokambol за самоделната токова защита ако може да предостави схемаи къде е свъзана.При мене проблема е че към моторчето се подава сигнал повече от 15 сек и това чупи зъбчатките Благодаря предварително!
                      Fiat Marea 16/16V 97г.

                      Коментар


                        #26
                        при всички това е проблема. варианта доколкото знам е да му се върже едно съпротивление, така че да няма сила да счупи колелата. аз лично не бих го направил така
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          Аз пък като натисна бутона, че да почне да върти въздуха който е в купето се чува едно препукване, но не винаги. Понякога си работи без проблем.
                          Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                          Коментар


                            #28
                            И при мене припукваше и накрая спря сега съм сложил друго моторче но съм го изключил докато не реша проблема с релето за време
                            Fiat Marea 16/16V 97г.

                            Коментар


                              #29
                              В долния линк съм описал ремонта на клапата(оста + зъбите), както и схема, печатна платка и елементна база за самостоятелно изработване на защита. Успех http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=58&t=4683
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар


                                #30
                                Много благодаря колега! Захващам се с платката да видим какво ще направя.
                                Fiat Marea 16/16V 97г.

                                Коментар

                                Working...
                                X