Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слага ли се уплътнение на пресостата на радиатора ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слага ли се уплътнение на пресостата на радиатора ?

    Питането ми е да ли се слага оплатнение на пресостата завит на радиотора , понеже преди време сменях радиатор , уж с калчище го оплатних тогава ... но след известно време видях ,че почна ми губи течност ... и забелзах ,че около пресостата е мокро и сълзи ... Инетересуваме слага ли се някякво оплатение и какав размер ? (FIat Punto Mk-1 1.1 SPI)
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.
      под тефлонова какво имаш предвит тая бялата лента ,... дето ... на сина макара ?
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Fiat_Punto11 написа:
        pakumba написа:
        пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.
        под тефлонова какво имаш предвит тая бялата лента ,... дето ... на сина макара ?
        същата
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.
          Хъм... Аз на датчици по радиатора освен медни дифтунги за уплътнение друго не съм намирал.Защо просто да не си смени дифтунга? Като работя по водопровод ще ползвам тефлон ама друг път.Само кълчища, плюнка и нищо друго!
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            междудачика за перката и радиатора трябва да има само и единствено медна дифтунга никакви калчища и подобни това да не е водопровод
            ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

            Коментар


              #7
              при мен оригинално си имаше гумено уплътнение, даже си го пазя /с браво съм/
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                И аз скоро сменях такъв датчик и нямам спомен да е имало гумено уплътнение.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар

                Working...
                X