Питането ми е да ли се слага оплатнение на пресостата завит на радиотора , понеже преди време сменях радиатор , уж с калчище го оплатних тогава ... но след известно време видях ,че почна ми губи течност ... и забелзах ,че около пресостата е мокро и сълзи ... Инетересуваме слага ли се някякво оплатение и какав размер ? (FIat Punto Mk-1 1.1 SPI)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слага ли се уплътнение на пресостата на радиатора ?
Collapse
X
-
pakumba написа:пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:pakumba написа:пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
pakumba написа:пресостат няма такава дума. има преостат ама ти май говорш за датчика на радитора- слага се Уплътнение и не се замества с калчища, а с тефлонова лента.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
междудачика за перката и радиатора трябва да има само и единствено медна дифтунга никакви калчища и подобни това да не е водопровод....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар