Благодаря. Да прегледах ги на бързо темите и не съм доразбрал. Да попитам поленов филтър и филтър на купето едно и също ли е? Ако е така то клапата на филтъра съм я махнал изцяло и филтъра сменям и пак се потят, а в купето нито мирише на атифриз, нито са ми мазни стъклата и одушниците в багажника съм почистил. Може ли да е спукано радиаторчето без да се омазняват стъклата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ОБИЛНО ИЗПОТЯВАНЕ на стъклата на МАРЕА
Collapse
X
-
Колеги, имам един въпрос. Кое кара моторчето на клапата за приток на въздух да спира? Днес си купих такова с цел да го сменя. Пробвах го на акумулатора като си мислех, че върти постоянно. Посоката зависи само от това на кой кабел се подава +. Поне така си мислех. Оказва се друго. Върти точно определени брой пъти в едната и другата посока. Като гледах снимки из форума виждам само 3 зъбни колела и едно просто електромоторче. Единственото което мога да си обясня е, че има механчна преграда. Поправете ме ако греша. Интересувам се защото искам да направя една система. Понеже моето браво е 95-а година от първите модели, моторчето е различно от всички, който успявам да намеря. Моето моторче е черно на цвят, има вградена електроника, механиката е вертикална вместо хоризонтална и се захранва от три кабела вместо два. Но иначе като размери и форма е почти на 98% идентично с моторчето на марели. Пасват еднакво. Искам да изведа два кабела от командния блок на моето моторче към електромотора на другото, като по-този начин да непреправям инсталацията. Благодаря за отговорите предварителноFiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
Piaggio Vespa PK50XL
Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73
Коментар
-
Да подигна малко темата и да кажа какво откритие направих току що.Откак съм взел фиата имам проблем с изпотяването на стъклата. Имаше и харч на антифриз - най вече зимата. Теча го спрях с добавка но нещата с потенето продължиха. ДО ТАЗИ ВЕЧЕР НАДЯВАМ СЕ.Оказа се, че за разлика от нормалните коли (досега съм карал Опел, Деу Рейсер и Тойото и Джип) на тая тая фиятка като натиснеш копчето за въртене на въздуха само в купето и светва доренжевото диодче вместо да затвори4 клапата под филтъра я отваря. Което ще рече че затова се потим кат цигаин с лопата. Напрао ми идеше да се гръмнем. Марси и на форума, че ме подсети да погледна под поленовия филтър - два пъти го сменям, но така и не съм се сещал за тая клапа. Фиат Брава 1.4 бизин.
Коментар
-
floks
Е и аз преди време спрях теча така, та сега заради тази добавка смених радиатори и съм на път да сменя термостат.Та по добре отдели пари и си оправи колата,както трябваТова с добавката е временно решение
Коментар
-
Pol(TM) написа:Да подигна малко темата и да кажа какво откритие направих току що.Откак съм взел фиата имам проблем с изпотяването на стъклата. Имаше и харч на антифриз - най вече зимата. Теча го спрях с добавка но нещата с потенето продължиха. ДО ТАЗИ ВЕЧЕР НАДЯВАМ СЕ.Оказа се, че за разлика от нормалните коли (досега съм карал Опел, Деу Рейсер и Тойото и Джип) на тая тая фиятка като натиснеш копчето за въртене на въздуха само в купето и светва доренжевото диодче вместо да затвори4 клапата под филтъра я отваря. Което ще рече че затова се потим кат цигаин с лопата. Напрао ми идеше да се гръмнем. Марси и на форума, че ме подсети да погледна под поленовия филтър - два пъти го сменям, но така и не съм се сещал за тая клапа. Фиат Брава 1.4 бизин.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте колеги мисля че и аз имам подобен проблем на дълъг път днеска като пътувах със бравото не знайно защо страничните ми и задните прозорци бяха направо побелели отвънка като ги погледнеш .. ? Някой може ли да ми даде съвет защо така се получава предните прозорци ги оправям със парното пускам да духа на 4 на прозорците и се оправят но временно спра ли го да духа и до 10-15 минути пак така става.А и също имам един въпрос смяна на антифриза би ли ми оправил проблема понеже съм със същия от автокъщата както съм я купил .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Пробвай моята теория първо - включи копчето да ти свети оранжево и виж дали няма да е по-добре. Ако - ДА значи и при тебе превъртяло моторчето. Ако ти се занимава направи виж какво става под филтъра на купето - ако си работи както тряблва значи друг ти е проблема. Засега не сменяй антифриза, че ако се наложи смяна на нещо чак тогава ще го направиш.
Коментар
-
Pol(TM) написа:Пробвай моята теория първо - включи копчето да ти свети оранжево и виж дали няма да е по-добре. Ако - ДА значи и при тебе превъртяло моторчето. Ако ти се занимава направи виж какво става под филтъра на купето - ако си работи както тряблва значи друг ти е проблема. Засега не сменяй антифриза, че ако се наложи смяна на нещо чак тогава ще го направиш.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Времето в момента е много влажно, и ако не се ползва изсущаващта функция, се изпотяват стъклата от вътрешната страна. Аз в такива моменти, за да не ми бучи вентилатора на парното както при MAX DEF на мах, включвам компресора на климатка и подгрева на задно стъкло и огледалата и няма никакви проблеми. Като има толкова много влага във въздуха, поленовия филтър се овлажнява и няма оттърване от потни стъкла без принудилно отнемане на влагата от въздуха. Една есен ми се случи както си карам изведнъж ми се изпотиха стъклата. Просто навлязох в една такава усойна зона от пътя и рязката промяна на външната температура към по-ниска си оказа влиянието.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Pol(TM) написа:Да споделиш изживяното още днес колега.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар