Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нерешим проблем с парното на Типо 1.4 '90 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А честито и дано няма повече проблеми, че поне на мен ми писнаха... миналата зима половината карах без парно.. стъклата отвънка хващаха скреж по време на движение! :D
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      Колега обясни къде се намира тази ос и как се стига донея защото и аз имам този проблем на типото от миналата зима Предваритено благодаря.
      FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
      FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
      FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
      HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

      Коментар


        #18
        Сваляш кората под волана и проследяваш жилото което тръгва от врътката студено/топло, при мен е синьо/червено. С нея едновременно се отваря и затваря кранчето за топла вода в радиаторчето на парното и се отваря и затваря клапата за приток на въздух към радиаторчето. Тази ос е счупена, която е за клапата.
        FIAT Tipo. '90
        1.4 Clear carb.

        Коментар


          #19
          Благодаря колега .Щенамеря време през почивката да го погледна пак,защото и аз имах някакви такива съмнения миналата зима след като подмених кранче и термостат, а маркучите вход / изход са топли.Но понеже сега го кара баща ми и скоро ми каза , че изчезва антифриз без да има някакви течове/нямаго до ри и в маслото :D / и парното тръгвало над 2000 об. почвам доста да се замислям и обезателно ще намеря време да разгледам нещата отново.Весели празници.
          FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
          FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
          FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
          HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

          Коментар


            #20
            В интерес на истината аз също губя антифриз без да имам течове никъде. Не знам тоя Фиат ми взема здравето, но въпреки всичко ремонтите ми излизат по-евтини, отколкото застраховките на една нова кола.
            FIAT Tipo. '90
            1.4 Clear carb.

            Коментар


              #21
              Колега в интерес на истината за шест години и близо сто хил.км. несъм пипал нищо ,дори несъм сменял и съединител затова сега ме дразни този проблем въпреки че аз вече го карам много рядко, но такава машинка трябва да бъде всичко в ред.Много приказки съм слушал за скапаните Фиати и аз вече 17 г. пробвам да видя дали иманещо вярно ,но поде за сега несъм попаднал на нещо което да ми докаже че са уснователни.
              FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
              FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
              FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
              HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

              Коментар


                #22
                Виж колега, аз не се оплаквам от самия Фиат, просто попаднах на НЕ-поддържана кола в пълния смисъл. Този фиат последните 2-3 год. само е каран - нищо не е пипнато по него. Вече свикнах с него, а и толкова пари вкарах в него - че ще е вечно мой.Единствената кола без гнило по нея на паркинга пред блока, а е на 20 години.
                FIAT Tipo. '90
                1.4 Clear carb.

                Коментар


                  #23
                  Ммм дааа. Това, че колата си е желязна, мога да го потвърдя и аз. Обаче не знам защо по дяволите, са измислили кранчето за парното да е от пластмаса. От август насам за трети път ще го правя. Все някъде се пукат тез ментета и почва да прокапва антифриз в купето, който ако не знаеш как, може и да не забележиш. От там системата явно дърпа въздух и топлото като цяло намалява. Та ако някой знае къде човек може да си купи метално кранче за парното на колата от подписа ми, да казва. Или пък за коя от другите италианки кранчето ще стане на Типото, стига да е по-здраво и да не се иска голямо преправяне. Весела Коледа на всички!
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар


                    #24
                    Между другото, след като се монтира кранчето, е хубаво да се обезвъздуши системата, щото да се чака сама да го направи, може и да не стане. И като се има предвид, че радиаторчето на парното не е най-висока точка, макар и да не е много логично, все пак е възможно да остане в него въздух и за това да не грее достатъчно. Аз до преди малко се борих с моето, като преминах през куп перипетии - че чак го лепих и с поялник. Ама като няма отворени магазини по празниците, а пък колата трябва Ами дано издържи някой и друг ден и да не е много студено, докато туря следващия ментак.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X