Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за парно на марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    16x2.5 е идеално, 16 + две дебелини по 2.5 = 21мм. Като го стегнеш и става ток и жици А за обезвъздушаването де да знаех къде е ключа към палатката нямаше да се мъча толкова. Тънкостта е като сложите всичко, правите едно кръгче 100-200м с колата (по възможност по път с различни наклони). Или колата да се разклати колкото може. При мен се получи така, че тоя въздух хич не излизаше от пробките и стрелката стигаше почти до червената зона. Реших да преместя колата на по-удобно място защото имаше спрели коли от двете ми страни и докато тръгна и направя първия завой се чу "бълбук-бълбук" от радиаторчето. След това при обезвъздушаването и термостата отвори и перката се включи и стрелката беше по средата.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      PB 5976 BC написа:
      И аз имах същия проблем с радиаторчето на парното, но не съм купувал ново радиаторче за 50 лв. ,а си го оправих за 3,5лв. след като отворих отстрани пластмасовите капаци изчистване на цялото радиаторче отвън и отвътре силикон от червения за гарнитури на главите на колите и нови гумени пръстени.Отваряш почистваш силиконизираш хубаво затваряш изчакваш да дръпне малко силикона и монтираш, слагаш малко силикон на тръбите и монтираш радиаторчето.Направил съм досега 3 коли и няма дерт!И всичко се оправя за 3,5лв. ,а не за 50лв.(само радиаторче) и отделно за майстор ... ехеее то отиде много!!! Остатъка от пари 50лв. отивате и в някоя кръчма бом бок ... хахахххТова е от мен поздрави!!!
      я обади как става номера. Отваряш и почистваш боклуците от вътре,а ако има някаква дупчица как я запушваш? пластасовите капаци, доколкото помня бяха щамновани. как ги затваряш после, някаква преса ли използваш? не знам дали в радиатора вдига налягане /би трябвало/ но няма ли опасност да се отвори капак от повишено налягане?
      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

      Коментар


        #18
        За обезвъздушаването...да не се мъчите....да споделя. След като стрелката се покачи почти до средата (не е стигала), а тръбите на парното останаха студени, се досетих че изпарителя ми е вързан за входящия и изходящия маркуч на парното. Откачих от изпарителя маркуча, който е свързан към изходящия на парното и СМУКАХ! Голям смях...нажабих се здраво, но парното се напълни и веднага духна топло. От друга страна нямам пробки на маркучите на парното...незнайно защо. Но пък номера с изпарителя работи бързо и ефективно Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #19
          Преди да запаля един приятел наливаше антифриз в разш. казанче, аз бях отвил едната пробка на радиатора(тези които са горе-2 на брой).Счупих ги и двете и си сложих по едно малко шестограмно болтче с по една гумичка под него(Сега няма какво да се чупи) .Изчаках да потече и затворих.Колата работи около 10 мин на място, когато нивото в разш. казанче се качваше над максимума отварях леко капачката, избълбукваше и нивото спадаше.Така няколко пъти и започна да духа горещо.Така обезвъздуших Мареата от подписа!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар

          Working...
          X