Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифризът - отива някъде, а няма теч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Антифризът - отива някъде, а няма теч

    Колата е Марея 1.8 уикенд. Почти всеки ден доливам антифриз до максимум и на следващия ден е под минимума. Гледам за теч и не виждам някъде да капе. Разглобих казанчето проверих да не е спукано, маркучите свързах ги наново с нови скоби и пак се губи.Двигателят работи идеялно, не съм забелязал някакви проблеми.Колеги помогнете,ако някой е имал подобен проблем.Дали да пробвам с добавка за течове?
    Марея 1.8 16v HLX Weekend

    #2
    може да ти тече от радиатора, самоче да е малка дупчицата и да тече само докато си в движение
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Re: Антифризът - отива някъде, а няма теч

      didikoff написа:
      Колата е Марея 1.8 уикенд. Почти всеки ден доливам антифриз до максимум и на следващия ден е под минимума. Гледам за теч и не виждам някъде да капе. Разглобих казанчето проверих да не е спукано, маркучите свързах ги наново с нови скоби и пак се губи.Двигателят работи идеялно, не съм забелязал някакви проблеми.Колеги помогнете,ако някой е имал подобен проблем.Дали да пробвам с добавка за течове?
      Колега,добре дошъл във форума.Провери старателно дали не губиш антифриза от теч на радиаторчето на парното в купето.Успех с отстраняването на проблема.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        кола

        а маслото добре ли е
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Щом като намалява значи отива някъде.Ако един ден стои колата без да се пали антифризът дали намалява. Може да отвориш капачката на разширителния съд докато стои колата, ако изтича да може да поема въздух.Като се използва колата антифризът загрява и се разширява. Образува се налягане в охладителната система и тогава започва да изтича.Пали колата и я остави да загрее на място докато включи първата степен на вентилатора на радиатора. През това време огледай навсякъде където ходи антифризът.Радиаторче на парното, водна помпа, всички съединения, охлаждащ радиатор, корпуса на двигателя.Като си в движение антифризът се изпарява и нищо няма да разбереш. Затова трябва да гледаш на място.Това всичко важи за външно изтичане.За вътрешна загуба ето какво се сещам.Както казаха колегите виж какво е маслото - дали не се смесва с антифриз.Кипи ли ти антифриза в разширителния съд.Ако имаш възможност може да провериш налягането на цилиндрите, дали няма пробив на гарнитурата на главата. Ами това се сещам. Успех.
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            а маслото добре ли е
            маслото е кристално, миналата седмица сложих селения, значи не е от гарнитура на главата.има ли вероятност да е свързано нещо с термостата, защото не вдига температурата и явно термостата е за смяна, т.е. вдига само в града 90 но моментно, а иначе седи на позиция "C"?
            Марея 1.8 16v HLX Weekend

            Коментар


              #7
              Предполагам, че си проверил и капачката на разширителния съд. Големи неприятности могат да дойдат от една капачка, когато не уплътнява добре, а струва по-малко от 10 лв.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                аз карам дизеляк :D , но имах абсолютно същия проблем лятото. Двигателя работеше идеално, само при запалване прекъсваше на 3 цилиндъра, мислех си за свещ. Обаче се оказа, че не е от тях...сменях, прайх, срувах, течове отникъде и накрая се оказа цъфната главичка точно между клапаните на 3-ти цилиндър , и оттам си "понагорявала" антифризче наща...ама иначе нито пушеше, нито нищо, само палеше, все едно има прецакана подгревна. Съжелявам за лошия пост, надявам се при теб проблема да е минимален просто ми стана интересно, и реших да споделя... Поздрави!
                '99 FIAT Marea Weekend TD75

                Коментар


                  #9
                  аз скоро имах такъв проблем,оказа се радиаторчето на парното,хвана го един колега от форума,като намери мазно по предния прозорец вдясно до таблото...може да провериш и отпред вдясно в краката под стелките и корите дали няма мазно,ако е от радиаторчто ряазбрах,че там се събира ...смянихме радиаторчето,а симптомите бяха като твоите почти,губи антифриз,но много малко и имах усещането,че се губи само когато включвам перката за парното на последните две степени за по-дълго време. Инъче и да ти тече по малко трудно се хваща,защото антифриза е горещ и се изпарява бързо,ако е повече ще имаш локвички,но инъче едва ли...
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    Тече от тръбите на радиаторчето на парното, има два гумени пръстена на тръбите, от годините тези пръстени стават на камък и започва да тече от там.Всичко се оправя за няколко часа и то за стотинки!

                    Коментар


                      #11
                      и при мен беше от пустото радиаторче за парното.. днес го смених и се надявам всичко да е ок! старото беше се скапало потънало в ръжда и котлен камък... един проблем по малко вече
                      Fiat Brava TD100

                      Коментар


                        #12
                        PB 5976 BC написа:
                        Тече от тръбите на радиаторчето на парното, има два гумени пръстена на тръбите, от годините тези пръстени стават на камък и започва да тече от там.Всичко се оправя за няколко часа и то за стотинки!
                        От това е колеги. Благодаря ВИ.Само някой ако ми каже къде се намират тези гумички, за да не разглобя всичко
                        Марея 1.8 16v HLX Weekend

                        Коментар


                          #13
                          Имаш кранче което контролира входа към радиатора! Под него има един пръстен който уплътнява! Аз си имах невеорятни проблеми с това.. трябва да е хубав пръстена иначе пак ще протече!Въпреки че аз сложих хубав пръстен ползвах силикон victor reinz защото не ми се искаше да го оправям за 3ти път!
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, и при мен се образува едно гадно мазно петно точно в краката на шофьора. Предполагам, че е същото, но утре ще го гледам по-подробно и ще пиша ако се разбере.Темата тук дето се е заформила е много полезна - явно доста хора имат подобен проблем.16.12.2009 - И при мен се оказа някакво уплътнение към радиаторчето на парното... от там си сълзи антифриз вътре в купето та ма***а си трака. После що се запотяват джамовете и къде отива антифриза :D ? Срещу 2лв и малко доливане на антифриз проблема е решен.
                            Brava 1.2, 16V, 2000
                            Ex: Golf 2, 1.3

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, кажете размерите на това уплътнение, че последния път купих по-голям сега пак сълзи Иска ми се да оправа всичко с едно разглабяне...
                              Bravo 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X