Колата е Марея 1.8 уикенд. Почти всеки ден доливам антифриз до максимум и на следващия ден е под минимума. Гледам за теч и не виждам някъде да капе. Разглобих казанчето проверих да не е спукано, маркучите свързах ги наново с нови скоби и пак се губи.Двигателят работи идеялно, не съм забелязал някакви проблеми.Колеги помогнете,ако някой е имал подобен проблем.Дали да пробвам с добавка за течове?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антифризът - отива някъде, а няма теч
Collapse
X
-
Re: Антифризът - отива някъде, а няма теч
didikoff написа:Колата е Марея 1.8 уикенд. Почти всеки ден доливам антифриз до максимум и на следващия ден е под минимума. Гледам за теч и не виждам някъде да капе. Разглобих казанчето проверих да не е спукано, маркучите свързах ги наново с нови скоби и пак се губи.Двигателят работи идеялно, не съм забелязал някакви проблеми.Колеги помогнете,ако някой е имал подобен проблем.Дали да пробвам с добавка за течове?
Коментар
-
Щом като намалява значи отива някъде.Ако един ден стои колата без да се пали антифризът дали намалява. Може да отвориш капачката на разширителния съд докато стои колата, ако изтича да може да поема въздух.Като се използва колата антифризът загрява и се разширява. Образува се налягане в охладителната система и тогава започва да изтича.Пали колата и я остави да загрее на място докато включи първата степен на вентилатора на радиатора. През това време огледай навсякъде където ходи антифризът.Радиаторче на парното, водна помпа, всички съединения, охлаждащ радиатор, корпуса на двигателя.Като си в движение антифризът се изпарява и нищо няма да разбереш. Затова трябва да гледаш на място.Това всичко важи за външно изтичане.За вътрешна загуба ето какво се сещам.Както казаха колегите виж какво е маслото - дали не се смесва с антифриз.Кипи ли ти антифриза в разширителния съд.Ако имаш възможност може да провериш налягането на цилиндрите, дали няма пробив на гарнитурата на главата. Ами това се сещам. Успех.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:а маслото добре ли еМарея 1.8 16v HLX Weekend
Коментар
-
аз карам дизеляк :D , но имах абсолютно същия проблем лятото. Двигателя работеше идеално, само при запалване прекъсваше на 3 цилиндъра, мислех си за свещ. Обаче се оказа, че не е от тях...сменях, прайх, срувах, течове отникъде и накрая се оказа цъфната главичка точно между клапаните на 3-ти цилиндър , и оттам си "понагорявала" антифризче наща...ама иначе нито пушеше, нито нищо, само палеше, все едно има прецакана подгревна. Съжелявам за лошия пост, надявам се при теб проблема да е минимален просто ми стана интересно, и реших да споделя... Поздрави!'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
аз скоро имах такъв проблем,оказа се радиаторчето на парното,хвана го един колега от форума,като намери мазно по предния прозорец вдясно до таблото...може да провериш и отпред вдясно в краката под стелките и корите дали няма мазно,ако е от радиаторчто ряазбрах,че там се събира ...смянихме радиаторчето,а симптомите бяха като твоите почти,губи антифриз,но много малко и имах усещането,че се губи само когато включвам перката за парното на последните две степени за по-дълго време. Инъче и да ти тече по малко трудно се хваща,защото антифриза е горещ и се изпарява бързо,ако е повече ще имаш локвички,но инъче едва ли...ex.Мареа ТД100
Коментар
-
PB 5976 BC написа:Тече от тръбите на радиаторчето на парното, има два гумени пръстена на тръбите, от годините тези пръстени стават на камък и започва да тече от там.Всичко се оправя за няколко часа и то за стотинки!Марея 1.8 16v HLX Weekend
Коментар
-
Имаш кранче което контролира входа към радиатора! Под него има един пръстен който уплътнява! Аз си имах невеорятни проблеми с това.. трябва да е хубав пръстена иначе пак ще протече!Въпреки че аз сложих хубав пръстен ползвах силикон victor reinz защото не ми се искаше да го оправям за 3ти път!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колеги, и при мен се образува едно гадно мазно петно точно в краката на шофьора. Предполагам, че е същото, но утре ще го гледам по-подробно и ще пиша ако се разбере.Темата тук дето се е заформила е много полезна - явно доста хора имат подобен проблем.16.12.2009 - И при мен се оказа някакво уплътнение към радиаторчето на парното... от там си сълзи антифриз вътре в купето та ма***а си трака. После що се запотяват джамовете и къде отива антифриза :D ? Срещу 2лв и малко доливане на антифриз проблема е решен.Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар