Здравейте колегиОт известно време насам Мареата ми (1.6 16v 97-а) не се справяше добре с водата общо взето трудно загряваше, на дълъг път изтиваше , в задръстване загряваше , отделно че перката имаше същия проблем като на всички с изгорялата букса - която отремонтирах Днес дойде времето и на термостата , смених го , обезвъдушена е колата. На пръв поглед супер - загря бързо закова средата за известно време тръгнах да се прибирам към вкъщи (6.5 километра)И започна пак да играе - подмина средата - наблъсках парното , свали малко после пак качи до средата опита се да подмине .. нещо не е наредперката се включва но имам чувството че го прави по-късно от необходимото. Дайде съвет къде може да е проблема - температурни датчици ? Къде се намират (до колкото знам са 2) Всякакви насоки и съвети ще са от полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура на водата след смяна на термостат
Collapse
X
-
Температурните датчици са два на самия термостат са- единия с по-голямата букса е за температурата на водата и предава информацията на ЕКУ-то, а другия е за температурата,която се показва на таблото. Все пак си мисля,че имаш още въздух в системата,пробвай пак по малко да развиеш и двете пробки и ако има въздух да излезе. При мене и на Бравото и на Мареата първа степен на перката се пуска малко над средата.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
На напълно истинал мотор нагласи нивото да е между двете чертички"min -max". Когато мотора загрее е нормално нивото на охлаждащата течност да е на максимума или малко над него...това е съвсем нормално!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Аз знам че се разширява като загрее - то нали и затова се нарича разширителен съд имах друго в предвид - просто явно има прекалено много въздух който измества доста голям обем от систематазащото казанчето беше пълно .. значи както е самото казанче наклонено нали долния край е където са бележките min и max нивото на водата беше запълнила долния край на казанчето и беше започнало да се вдига чак към капачката самата течност общо взето 5-6 сантиметра над бележката MAX което мисля е бая повечко :DFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
?
моето пунто,което неска купих,пък не включва перката стои запалена на 1 място и загрява,и загрява.... ? кво да правя А 1 от другите проблеми постоянно си мени оборотите:стои си на 750 дигам го до 1500 и при спадането понякога сваля на 500,дига се на 750 и се усешта леко претръсване в колата
Коментар
-
Re: ?
KpaeB написа:моето пунто,което неска купих,пък не включва перката стои запалена на 1 място и загрява,и загрява.... ? кво да правя А 1 от другите проблеми постоянно си мени оборотите:стои си на 750 дигам го до 1500 и при спадането понякога сваля на 500,дига се на 750 и се усешта леко претръсване в колатаFIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
При всички случаи ще ходя на маийстор за ремаци и др. Но след няколко седмици като си зема книгата Несмея да бъзикам нищо, мерси все пак. Дано дае нещо малко и да не излязат други проблеми,че нямам нерви за такива работи.А на колко Градуса (коя чартичка) трябва да се включва тая перка ?И това със оборотите също много ме дразни,много е податлива на огасване трябва да нея оставаш да пада под 1000 об./м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар