Колега, моят приятел с Мареата, естествено не си спомня размера на пръстените. Били обаче около 0,10 лв. И се купуват отделно, а не вървят комплект с новото радиаторче. А относно миризмата и вида на мокрия под - и на Мареата не миришеше на нищо и беше мазно на пипане = смяна на радиаторче на парното
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мокро под стелката на шофьора
Collapse
X
-
Ами взех радиатор AVA (61лв), 2 о-пръстенчета по 1лв от магазин за авточасти (размери не пишеше, на кутията имаше някаква марка на пръстените) и после от "чичо сам" купих още 4 о-пръстена по 0.12лв водопроводни. Размери и аз не знам, може би са 19х2.5. Наистина дори тези трудно ги намерих, поне 10 магазина обиколих... дори в Апогей нямаха. В комплекта с радиатора имаше 3 гайки, мнооого полезно Мерси все пак, в събота дано бива времето, че трябва си пазим кръстаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
порови се из моите мнения- там съм писал размера, който пасна. аз3 пъти свалях радиторчето- 1 път лепих старото, после го свалях заради тези пръстени и накрая за новото бях потготвен с пръстените и от веднъж стана. системата им е адски тъпа. аз лично си купих освен размера на оригиналния и околните няколко- включително по-дебели и по-тънки и съм писал в темата маи на ubo какъв е размера, вече не помняLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
61лв с остъпката, АВА не са от най-евтините. А за размерите на о-пръстените не мога да намеря темата. А и по магазините никой не ги продава на размер. Дават ти една кутия "избирай", аз с радиатора обикалях магазините. Засега съм взел 6 броя, като сваля старите ще видя дали имат разлика. Тоя дунапрен за какъв чеп е аджеба?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
http://www.pan-chemicals.com/uplatne...teni.htmтук можеш да видиш какви размери има по принцип http://www.snabteh.com/cat4.html ---------------------------------------------------------------------------------------------------------Руди ООД предлага на българския пазар лагери и инструменти от 15 години.Руди ООД е дистрибутор на фирми FAG и INA, като предлага цялата им гама от лагери и лагерни възли. Разполага с богата складова наличност, а също така работи и по поръчка.Вносител на: - Миниатюрни лагери с марката PBS- Тайвански професионални инструменти с марката KING TONY- О-пръстени и семеринги с марката WLKРуди ООД е дистрибутор на абразивни инструменти на словенската фирма COMET, както и на френските свредла DIAGERМагазини:- гр. Бургас, ул. Янко Комитов 5тел.: 056/ 880 416-------------------------------------------------------http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21854&postdays=0&postorder=asc&hig hlight=%F1%EC%FF%ED%E0+%F0%E0%E4%E8%E0%F2%EE%F0+%E F%E0%F0%ED%EE&start=0това е темата, но май съм пропуснал да напиша колко са. имам някакъв спомен за 12 мм, ама го казвам по спомен може д ае напълно различно в действителност.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мерси на всички за отговорите, а единия магазин който pakumba e посочил е на около 200м от офиса, така че ще го навестя сигурно.Поиграх си с шублера. Предполагам о-пръстените лягат най-долу в отворите на радиатора, така че ето малко данни. Най-тясната вътрешна част на отвора е 17.8мм, по-горната над ръбчето е 21.3мм. Засега мисля да сложа тези от 16х2.5 (16 + 2*2.5 = 21мм лягат точно в тези 21.3мм), гледам Slavi_Lancia e сложил 16х2.65 така че мисля това е размера.Ето малко снимки от фото Мими как ляга въпросния пръстенFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Пфф смених го, голям гърч, особено скапания болт под тръбите, 30мин само него не мога да развия. То не бяха отвертки с чупещо рамо, гедорета, къси отвертки и т.н. Утре ще направя снимки на старото радиаторче, още не съм сложил пластмасите, щото почна да вали, а и ще покарам малко да видя дали не тече пак отнякъде. Много трябва да се внимава с обезвъздушаването! На няколко пъти стрелката почти стигаше до лютеницата и трябваше да гася колата, а въздух отникъде не излизаше, дори термостата не беше отворил и загряваше само едната тръба която влиза в радиаторчето. След почти 10 паления, аха до лютеницата и гасене на двигателя, сега горе-долу се обезвъздуши. Тоя скапан болт под тръбите завивате ли го обратно, щото мисля да го пропусна? Дали няма да трака много пластмасата така? Сега покарах 5-6км в тоя дъжд и адски се изпотиха стъклата, а клапата е 100% отворена, вързал съм я с тел. То под стелката на шофьора още е много мокро, но запотяването беше ужасно.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
колега... и аз смених моето радиаторче вчера сутринта... проблема ми беше че ми губеше антифриз.. и редовно доливах.. добре че беше форума че да ми даде акъл да се наведа и да проверя пустото радиаторче.. при мен нямаше мокро при шофьра нито при пътника... всичко ми излезе 50лв. незнам за какви "О" пръстени говорите, но при старото(оригиналното) радиаторче нямаше такива.. сега и при новото няма, само като го монтирахме го мазнахме с черен силикон и хубаво затягане, няколко минути да изсъхне силикона и палеж .. за сега още не съм карал колата много дълго, но докато се пеибирах не усетих проблем, а и мокро вече нямаше като бръкнах от зад при тръбите... старото радиаторче беше направо леща цялото в котлен камък и ръжда Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 относно болта отзаде.. при мен явно някой някога е правил някакви шмекерий от доло и пластмасата беше шчупена от едната страна и беше лесно..Fiat Brava TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар