Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покачване на антифриза?Решено след смяна.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Охладителната течност в разширителния съд трябва да е не по- малко от минимума и не повече от максимума при студен двигател. Това са границите, както и маслото си има min i max. Можеш да караш на min, може и на max, въпрос на избор и на мислене, производителя иначе щеше да сложи черта- тук трябва да е нивото на маслото или водата или каквато и да е течност! Дори охладителната течност да е на max при студен двигател пак не трябва да излиза след като загрее. Аз лично лично използвам метода между мин. и макс. за антифриза и маслото в двигателя. Всякаква друга течност- спирачна, хидравлично масло, течност за чистачките на max. , но това са течности които не са подложени на температурни колебания и евентуалното им разширяване и свиване.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #17
      Колеги,значи системата нищо не е изхвърляла,първоначалният ми въпрос беше(има ли точна граница в това колко трябва да се разшири течниста?при загряла кола)казах ви че при студена ми стои над минимума,а загряла я вийдате от снимката?температурата на таблото ми даже не беше достигнало средата т.е.90 градуса,парното си е 6 точки.тази сутрин при 24 часов престои одвънка антифриза беше залепнал на мах. минах 5км и се покачи зна4ително по малко от снимката,ще я покарам днес повечко и пак ще пиша как се държи
      Honda CBR 900 RR
      Suzuki GSF 400 Bandit
      1.9 TD 100

      Коментар


        #18
        shterbaka написа:
        Колеги,значи системата нищо не е изхвърляла,първоначалният ми въпрос беше(има ли точна граница в това колко трябва да се разшири течниста?при загряла кола)казах ви че при студена ми стои над минимума,а загряла я вийдате от снимката?температурата на таблото ми даже не беше достигнало средата т.е.90 градуса,парното си е 6 точки.тази сутрин при 24 часов престои одвънка антифриза беше залепнал на мах. минах 5км и се покачи зна4ително по малко от снимката,ще я покарам днес повечко и пак ще пиша как се държи
        Снимай къде е нивото на равно при студен двигател.

        Коментар


          #19
          Вчера покарах колата само градско,и всичко си беше наред,нямаше и следа от покачване нивото както ония ден,незнам какво може да е пречинило такова моментно покачване? Ето снимки от вчера
          Прикачени файлове
          Honda CBR 900 RR
          Suzuki GSF 400 Bandit
          1.9 TD 100

          Коментар


            #20
            Не ти е добре загряла колата, за това не е вдигнало почти нивото.

            Коментар


              #21
              Добре а горе долу каква е температурата на снимката?Защото лятото не мърда от средата а зимата градско извънградско си стои както е на снимката,трябва да стоя някаде по задръстване че да качи средата???Значи преди да я снимам минах около 15км градско
              Honda CBR 900 RR
              Suzuki GSF 400 Bandit
              1.9 TD 100

              Коментар


                #22
                shterbaka написа:
                Добре а горе долу каква е температурата на снимката?Защото лятото не мърда от средата а зимата градско извънградско си стои както е на снимката,трябва да стоя някаде по задръстване че да качи средата???Значи преди да я снимам минах около 15км градско
                Ориентировъчно е около 75-80 градуса. Трябва да седи върху средата точно и да не мърда.

                Коментар


                  #23
                  Moже термостата да му е от ’’по-студените’’ и да отваря на по-ниска температура.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    dobrujanetza написа:
                    Moже термостата да му е от ’’по-студените’’ и да отваря на по-ниска температура.
                    Може, моя също беше от по-студените. Не мисля, че такъв термостат трябва да се ползва при нашите климатични условия, тъй като както е видно, колата не загрява добре.

                    Коментар


                      #25
                      Термостата отваря големия кръг на тази температура(75-80 както казваш),аз незнаех че има и по студени термостати?но колата си е така откакто я взех т.е. 3.5 години.Какво е отръжението върху работата на двигателя,освен че гори малко повече?
                      Honda CBR 900 RR
                      Suzuki GSF 400 Bandit
                      1.9 TD 100

                      Коментар


                        #26
                        shterbaka написа:
                        Термостата отваря големия кръг на тази температура(75-80 както казваш),аз незнаех че има и по студени термостати?но колата си е така откакто я взех т.е. 3.5 години.Какво е отръжението върху работата на двигателя,освен че гори малко повече?
                        Като купих моята кола преди 2 години и малко, термостатът отваряше на 60-65 градуса... Отразява се, че харчи повече и никога не работи в оптимален режим, т.е. би следвало да имаш и завишено износване на детайлите.

                        Коментар


                          #27
                          Термостата на тд 100 отваря на 75 градуса. За това ти седи там стрелката. Моята с нов термостат зима, лято, все си седи там. Само в задръствания се качва на средата.Много търсих из интернет и не успях да намеря термостата за тоя двигател, който да отваря при по-големи градуси. На всички производители отварят на 75 градуса.
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #28
                            Geraka написа:
                            Термостата на тд 100 отваря на 75 градуса. За това ти седи там стрелката. Моята с нов термостат зима, лято, все си седи там. Само в задръствания се качва на средата.Много търсих из интернет и не успях да намеря термостата за тоя двигател, който да отваря при по-големи градуси. На всички производители отварят на 75 градуса.
                            Е незнам в такъв случай...

                            Коментар


                              #29
                              Колега @Airfan бъди сигурен, че капачката постоянно изпуска налягането за да го поддържа. Няма да изпуска ако не загрява достатъчно двигателя. Нормално е при температури близки до нулата при изпускане да има пара, пък дали е антифриз или нещо друго не мога да ти кажа защото не съм и правил анализ. Има капачки които изпускат по малко а има и такива които са като балансьор на компресор, за секунда отваря и веднага затваря и всичко това както казах беше случайно, не съм стоял да гледам как ще избие.

                              Коментар


                                #30
                                И моито Пунто (1.2 8V 60 кс.) лятото стои постоянно на средата и перката се включва доста често но не мърда от там а сега само в града стига средата и то не винаги, като изляза извън града и пада като на колегата shterbaka. И парното ми се струва малко слабичко в сравнение с другите коли които съм карал. Все си мисля че нещо не е наред.

                                Коментар

                                Working...
                                X