Охладителната течност в разширителния съд трябва да е не по- малко от минимума и не повече от максимума при студен двигател. Това са границите, както и маслото си има min i max. Можеш да караш на min, може и на max, въпрос на избор и на мислене, производителя иначе щеше да сложи черта- тук трябва да е нивото на маслото или водата или каквато и да е течност! Дори охладителната течност да е на max при студен двигател пак не трябва да излиза след като загрее. Аз лично лично използвам метода между мин. и макс. за антифриза и маслото в двигателя. Всякаква друга течност- спирачна, хидравлично масло, течност за чистачките на max. , но това са течности които не са подложени на температурни колебания и евентуалното им разширяване и свиване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покачване на антифриза?Решено след смяна.
Collapse
X
-
Колеги,значи системата нищо не е изхвърляла,първоначалният ми въпрос беше(има ли точна граница в това колко трябва да се разшири течниста?при загряла кола)казах ви че при студена ми стои над минимума,а загряла я вийдате от снимката?температурата на таблото ми даже не беше достигнало средата т.е.90 градуса,парното си е 6 точки.тази сутрин при 24 часов престои одвънка антифриза беше залепнал на мах. минах 5км и се покачи зна4ително по малко от снимката,ще я покарам днес повечко и пак ще пиша как се държиHonda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
shterbaka написа:Колеги,значи системата нищо не е изхвърляла,първоначалният ми въпрос беше(има ли точна граница в това колко трябва да се разшири течниста?при загряла кола)казах ви че при студена ми стои над минимума,а загряла я вийдате от снимката?температурата на таблото ми даже не беше достигнало средата т.е.90 градуса,парното си е 6 точки.тази сутрин при 24 часов престои одвънка антифриза беше залепнал на мах. минах 5км и се покачи зна4ително по малко от снимката,ще я покарам днес повечко и пак ще пиша как се държи
Коментар
-
Добре а горе долу каква е температурата на снимката?Защото лятото не мърда от средата а зимата градско извънградско си стои както е на снимката,трябва да стоя някаде по задръстване че да качи средата???Значи преди да я снимам минах около 15км градскоHonda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
shterbaka написа:Добре а горе долу каква е температурата на снимката?Защото лятото не мърда от средата а зимата градско извънградско си стои както е на снимката,трябва да стоя някаде по задръстване че да качи средата???Значи преди да я снимам минах около 15км градско
Коментар
-
shterbaka написа:Термостата отваря големия кръг на тази температура(75-80 както казваш),аз незнаех че има и по студени термостати?но колата си е така откакто я взех т.е. 3.5 години.Какво е отръжението върху работата на двигателя,освен че гори малко повече?
Коментар
-
Термостата на тд 100 отваря на 75 градуса. За това ти седи там стрелката. Моята с нов термостат зима, лято, все си седи там. Само в задръствания се качва на средата.Много търсих из интернет и не успях да намеря термостата за тоя двигател, който да отваря при по-големи градуси. На всички производители отварят на 75 градуса.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Термостата на тд 100 отваря на 75 градуса. За това ти седи там стрелката. Моята с нов термостат зима, лято, все си седи там. Само в задръствания се качва на средата.Много търсих из интернет и не успях да намеря термостата за тоя двигател, който да отваря при по-големи градуси. На всички производители отварят на 75 градуса.
Коментар
-
Колега @Airfan бъди сигурен, че капачката постоянно изпуска налягането за да го поддържа. Няма да изпуска ако не загрява достатъчно двигателя. Нормално е при температури близки до нулата при изпускане да има пара, пък дали е антифриз или нещо друго не мога да ти кажа защото не съм и правил анализ. Има капачки които изпускат по малко а има и такива които са като балансьор на компресор, за секунда отваря и веднага затваря и всичко това както казах беше случайно, не съм стоял да гледам как ще избие.
Коментар
-
И моито Пунто (1.2 8V 60 кс.) лятото стои постоянно на средата и перката се включва доста често но не мърда от там а сега само в града стига средата и то не винаги, като изляза извън града и пада като на колегата shterbaka. И парното ми се струва малко слабичко в сравнение с другите коли които съм карал. Все си мисля че нещо не е наред.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар