chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покачване на антифриза?Решено след смяна.
Collapse
X
-
-
Когато започне да се загрява водата започват да се образуват мехурчета, няма начин да не сте го виждали когато загрявате вода. Натам мисля, че няма смисъл да ви казвам какво става. Другото което е, че при изстиването се получава вакум и ако капачката не го задържи след загряването отново ще имаме надуване и изпускане. Не случайно капачката е направена да го регулира защото никъде не пише, че след 10ч работа на двигателя налягането никога няма да се повиши от това което е за дадената система. То по вашата логика щяха да запечатват системата като климатик и карайте.......................
Коментар
-
Лично аз дестилирана вода никога не съм наливал и нямам намерение да го правя. Докато получа проблем в охладителната система колата най вероятно няма да я карам аз. А и като знам как жабара е наливал само антифриз с дестилирана.......................... и затова радиатора на парното все едно беше направен от котлен камък. А и мисля, че няма нужда да слагам тенджерата на котлона и да гледам дали ще направи мехурчета антифриз с дестилирана вода. Във водното на компютъра ми се получават където водата не се загрява толкова та в един двигател няма да се получат.
Коментар
-
Чаве.... съвършено си в грешка. Клапанът в капачката е регулиран да се отвори при 1.2 бара, примерно, което е малко над работното налягане на системата. След като си обезвъздушил на студен двигател и заредил системата с антифриз, ти навиваш и стягаш добре капачката. В това си състояние антифриза не е под налягане, нито създава вакуум. Като загрее колата, антифриза се загрява, разширява и създава налягане 1.1 бара, да речем. Това налягане му помага да не завира при 100 градуса, а при 120 градуса (ако приемем, че антифриза завира при 100), т.е. налягането ти помага да ти заври по-трудно течността. За какви мехурчета говориш? Нямаш завиране, а и антифриза не е вода. След като загасиш и започне да изстива двигателя, то антифриза се свива и налягането в системата спада, връщайки се до нормалното, като дори има лек вакуум от това, че малкото останал тук там въздух се е събрал в разширителния съд. Точно за това, като отвиеш капачката ти съска, а е възможно големите маркучи леко да се сплескат и при отваряне на капачката да се раздуят до нормално положение. И въпреки това, не трябва да има постъпване на въздух през капачката, защото тя е с еднопосочен клапан - само навън, а навън избива само, когато си прегрял или капачката ти е предала богу дух.
Коментар
-
MEMO написа:След разглобяване на моята капачка се оказа че има два клапана действащи в противоположни посоки ,всички фолцвагени също със сигурност имат по два клапана .Извода е че при всяко загряване се вдига налягане а при всяко изстиване казана взема въздух и изравнява налягането си с атмосферното.
Коментар
-
А ми да колега прав си но антифриза лятото ше изстине до 20 градуса а зимата до -20 като и в двата случая ще загрява до 90 градуса .Ако не си развием капачката два сезона какво мислиш че ще стане ако няма втори клапан.След едно малко търсене в гугъл се оказа че не съществува автомобил с един клапан на капачката.Всички имат по два,в момента не ми се мисли защо е така а и няма нужда да откриваме топлата вода факта си е факт.
Коментар
-
MEMO написа:А ми да колега прав си но антифриза лятото ше изстине до 20 градуса а зимата до -20 като и в двата случая ще загрява до 90 градуса .Ако не си развием капачката два сезона какво мислиш че ще стане.След едно малко търсене в гугъл се оказа че не съществува автомобил с един клапан на капачката.Всички имат по два,в момента не ми се мисли защо е така а и няма нужда да откриваме топлата вода факта си е факт.
Коментар
-
Специално на моята изходящия е изведен с маркуче от горната част на капачката в подкалника а взима въздух между резбата на капачката и самата капачка /това са две части и самата капачка се разглобява оттам/.На VW се виждат и двата отдолу ,твоята не знам какъв модел е но бъди сигурен че са го "измислили" италианците.Ако нямаш маркуче значи и двата са изведени между резбата на капачката и самата капачка.Единия ми е с пружина а другия с нещо като мембрана кръгла и твърда и сама пада надолу като няма налягане а нагоре уплътнява.
Коментар
-
MEMO написа:Специално на моята изходящия е изведен с маркуче от горната част на капачката в подкалника а взима въздух между резбата на капачката и самата капачка /това са две части и самата капачка се разглобява оттам/.На VW се виждат и двата отдолу ,твоята не знам какъв модел е но бъди сигурен че са го "измислили" италианците.Ако нямаш маркуче значи и двата са изведени между резбата на капачката и самата капачка.Единия ми е с пружина а другия с нещо като мембрана кръгла и твърда и сама пада надолу като няма налягане а нагоре уплътнява.
Коментар
-
Ей така като нещо е ясно от десетилетия как работи, и като каже някой че не е така, а иначе, и става мазалото - аз там чух че на леля ми братчеда по трета линия, е прочел в един вестник, че някой някъде е казал, че.........Налива се антифриз + дестилирана вода до максимума, когато колата е напълно изстинала, без оглед на околна температура, после колата като загрее - ако има налягане над нормалното - капачката го изпуска, ако няма - не изпуска нищо, после при изстиване - ако отнякъде е изтекъл антифриз, то се получава понижено налягане спрямо околното, капачката пропуска въздух наобратно, да влезе в системата, и това е. От там нататък - никакво изпускане, никакво засмукване няма. Системата се саморегулира. Ако продължавате да пишете шикалки - ще помоля модератор да ви изтрие, наистина !!! Не заблуждавайте хората, че постоянно се изпускал или засмуквал въздух. При нормална и изправна система - тя е херметически затворена, и никога не се налага доливане, или пък да изтича антифриз ей така, за цвЕт. ТОЧКА!
Коментар
-
Колега никой не казва, че се изпуска охладителна течност. Аз казвам, че при загряване се получава налягане което се регулира от капачката. При изстиване се получава вакум и капачката отново пропуска за да няма вакум. Следователно при следващо загряване отново ще се повишава налягането и рано или късно капачката отново трябва да изпусне това налягане до това което трябва да е в системата. Наистина има случай когато при отвиване на капачката на студен мотор има вакум. Системата наистина работи под налягане за да завира по трудно а и за да има по лесно движение на течността с по малко обороти на водната помпа и все пак се отделят мехурчета които през горният маркуч на разширителният съд влизат в него и после през капачката излизат. Можете да го проверите това от пробката за обезвъздушаване на големият радиатор. Отвийте я днес при загрял двигател и минат някакъв пробег и ще забележите, че се е събрало мин. количество въздух, отвийте я след няколко дни отново на топло и ще видите, че отново има въздух, това обаче не е въздух който е бил останал някъде по системата когато е била обезвъздушавана. Според вас защо циркулира течността през разширителният съд
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар