Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покачване на антифриза?Решено след смяна.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покачване на антифриза?Решено след смяна.

    Здравейте колеги,днес забелязах нещо,което ме притеснява.На студен двигател антифриза ми стои малко над минимума,като загрее се качва малко над максимума и така си я карам вече почти 4 години,колата е Fiat Bravo 1.9TD100 .Но днес навъртях около 70км.(не наведнъж разбира се)и отворих капака антифриза беше доста над това което съм свикнал да виждам,парното си работи перфектно,колата си пали и работи нормално.Моля за коментри от какво мойе да е?
    Прикачени файлове
    Honda CBR 900 RR
    Suzuki GSF 400 Bandit
    1.9 TD 100

    #2
    Какъв е цвета на антивриза,това което се вижда на снимката буди подозрение от цвета си.

    Коментар


      #3
      Антифриза си е жълт не е променен и маслото не е мръднало
      Honda CBR 900 RR
      Suzuki GSF 400 Bandit
      1.9 TD 100

      Коментар


        #4
        Потърси KombitoTDI на лични той е от твоя град.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Потърси KombitoTDI на лични той е от твоя град.
          Той е от Карлово.Днес говорих лично с колегата и установих ,че го притеснява разлика в нивото от порядъка на 10-15 мм.Демотирай го този казан пусни му малко камъчета и го измии от отлаганията.Има някаква пяна отгоре на охладителната течност ,но не е за притеснение.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            и аз имам същиq проблем при студен двигател нивото на антифриза е малко над минимума , а когато загрее отива малко над максимума... проблеми с колата нqмам сменqх скоро водниq радиатор... пробвах да налеq до максимума но след нqколко дена полужението беше старото :S иначе теч не виждам а и промqна в маслото нqмам... чудни аномалии п.с. има ли нещо което при по високо налqгане в охлаждащата система да служи като разтоварващ клапан и да изхвърлq част от течността с цел намалqване на налqгането??
            Fiat Brava TD100

            Коментар


              #7
              Антифризът е течност и като такава се разширява в някакви граници, когато се загрее. В този ред на мисли, правилната методика за наливане на антифриза е такава, че при студен двигател, нивото на антифриза трябва да бъде точно на минимума, а когато е напълно загряла не трябва да превишава максимума.

              Коментар


                #8
                Тук малко не съм съгласен - при напълкно студен двигател, и колата на равно - налива се да максималното, както антифриз, така и хидравлично и спирачно масло, след което чрез капачката нивото на антифриза се саморегулира при нужда. Не е и другото е грешно, но според мануалите се налива до максимума, и се долива, ако стигне до минимума.

                Коментар


                  #9
                  минимом максимом,не слочаино е направена такава мярка всички течности по автомобила,с изкльчение течноста за чистачките се наливат по средата на мин.и макс.
                  пунто 1,7тд

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Тук малко не съм съгласен - при напълкно студен двигател, и колата на равно - налива се да максималното, както антифриз, така и хидравлично и спирачно масло, след което чрез капачката нивото на антифриза се саморегулира при нужда. Не е и другото е грешно, но според мануалите се налива до максимума, и се долива, ако стигне до минимума.
                    Много се заблуждаваш. Не се налива на максимум, защото няма накъде да се разширява безопасно антифриза. Капачката е направена да изпуска не излишния антифриз, а свръхналягане от газове, в случай, че се получи такова.

                    Коментар


                      #11
                      Бъдете сигурни, че това което е в повече ще излезе през капачката ако достигне до нея. Налива си се до макс. и както каза колегата @Оги нивото само ще се изравни.Обаче аз досега съм забелязвал, че разликата между студено и топло не е от мин. до макс. ами много по малко. Но разширението може да зависи и от размера на съда, ако се е напълнил с боклук и обема е станал по малък ще почне да лъже и по деленията. Повечето съдове са разделени на килийки и съм виждал такива които са били пълни до горе с тиня.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Бъдете сигурни, че това което е в повече ще излезе през капачката ако достигне до нея. Налива си се до макс. и както каза колегата @Оги нивото само ще се изравни.Обаче аз досега съм забелязвал, че разликата между студено и топло не е от мин. до макс. ами много по малко. Но разширението може да зависи и от размера на съда, ако се е напълнил с боклук и обема е станал по малък ще почне да лъже и по деленията. Повечето съдове са разделени на килийки и съм виждал такива които са били пълни до горе с тиня.
                        На макс ще го видите когато започне да прегрява, а във вашия случай ще фучи от капачката. Явно второто ви кефи повече. Наливането до минимум на студен двигател при правилно обезвъздушаване, ви гарантира, че никога няма да паднете под това ниво независимо от температурите ако ви е изправна системата.

                        Коментар


                          #13
                          Колега това е разширителен съд, неговата функция е да има къде да се разширява охладителната течност без да излиза от системата. Дори и да е по нагоре нивото налягането пак е същото. За по високото ниво не е толкова проблем ако не излиза от съда течността, но за по ниското е проблем защото ще влезе въздух в системата. Сега зимата съвсем случайно съм виждал как през капачката излиза пара като от парен локомотив за 2-3 секунди когато се е вдигнало налягането. Като цяло идеята е както казах да има къде да се разширява течността от системата и да се самообезвъздушава ако е с вход и изход съда. Като цяло ако двигателя на колегата не е влезнал в критична температура аз не мога да си обясня от какво се е покачило толкова нивото, освен ако не надува от някъде в системата. Иначе ако започне да загрява в повече започва да се отделят мехурчета в течността и докато излязат в разширителя се покачва нивото......... затова и когато прегрее изхвърля течността от системата.

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            specialista написа:
                            Потърси KombitoTDI на лични той е от твоя град.
                            Той е от Карлово.Днес говорих лично с колегата и установих ,че го притеснява разлика в нивото от порядъка на 10-15 мм.Демотирай го този казан пусни му малко камъчета и го измии от отлаганията.Има някаква пяна отгоре на охладителната течност ,но не е за притеснение.
                            Сори,объркал съм щатите.Още веднъж се извинявам

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Колега това е разширителен съд, неговата функция е да има къде да се разширява охладителната течност без да излиза от системата. Дори и да е по нагоре нивото налягането пак е същото. За по високото ниво не е толкова проблем ако не излиза от съда течността, но за по ниското е проблем защото ще влезе въздух в системата. Сега зимата съвсем случайно съм виждал как през капачката излиза пара като от парен локомотив за 2-3 секунди когато се е вдигнало налягането. Като цяло идеята е както казах да има къде да се разширява течността от системата и да се самообезвъздушава ако е с вход и изход съда. Като цяло ако двигателя на колегата не е влезнал в критична температура аз не мога да си обясня от какво се е покачило толкова нивото, освен ако не надува от някъде в системата. Иначе ако започне да загрява в повече започва да се отделят мехурчета в течността и докато излязат в разширителя се покачва нивото......... затова и когато прегрее изхвърля течността от системата.
                              Мисля, че не четеш правилно - когато двигателят е зареден до минимум при студен двигател, то нивото няма как да падне под минимума, не разбираш ли? Антифризът повече от това не се свива. Колкото до загряването - пара ти излиза, защото вместо да се компресира въздух с обем от 5 куб. дециметра (примерно), се компресира обем от 2 куб. дециметра, това води до значително повишаване на налягането и пара от капачката. От моята капачка пара не е излизала никога и изобщо там клапанът е авариен. Парите на антифриза са отровни и не би следвало да имат пряк достъп с околната среда.

                              Коментар

                              Working...
                              X