Здравейте колеги Имам едно питане. Значи скъпото ми фифи нещо не загрява нормално. То това го има от доста време, ама сега като настъпи "зима" и взе да ми прави пак впечатление. Лятото в жегите няма проблем и си загрява що горе бързо, но сега и трябва бая време или висене по светофари. На празен ход и на място току що запалена и трябват поне 10 минути да отлепи стрелката до 1/4 от цялата скала, демек на половината на нормалното. Вечер като се прибирам от работа в късните часове от Захарна Фабрика до Студенски пътя е 15ина минути при зелена вълна и за това време пак не може да загрее на средата на скалата, т.е. нормалното положение. На дълъг път по магистрала и извънградско при голяма скорост температурата пада много бързо и се принуждавам да слагам една като пласмасова преграда надупчена пред радиатора на климата за да може да държи нормална температура. Според мен това е от термостата, датчик едва ли е, стрелката също показва вярно, аз сега се ориентирам по парното. Иначе достигне ли си нормалната температура градско, после не пада по надолу, но зора е докато я достигне. Някакви идеи ? Ако е термостат, някой знае ли къде се намира на тая колица. Търсих около водната помпа, ама нещо не видях. То не че много се вижда в нормални условия :D И още нещо .... При смяна и източване на антифриза, после сама ли се обезвъздушава системата на тая кола или ще има мъки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
термостат фиат брава 1.4
Collapse
X
-
колега проблема ти е термостат сигурен съм. Той е малко скъпичък около 50-60лв. Аз си вземах термостат за рено 5 тои се напъхва направо в маркуча и си ОК. Термостата се намира като застанеш срещу колата от дясната страна на двигателя където излиза един дебел маркуч за водата и отива в радиатора там от където тръгва маркуча то е термостата. А за обезвъздушаването то си има от къде не може самичка :D дано съм ти помогнал.
-
Проверката е много лесна, защо не го провериш , вместо да гадаеш ? Отнема около 20 секунди.Във връзка с долния пост - 20 секунди отнема да излезеш от колата, да отвориш капака, и да се хванеш за маркуча, който свързва термостата и радиатора, когато видиш че стрелката "отлепя". Няма нужда да чакаш специално това, просто палиш и тръгваш, както обикновено, и като отлепи стрелката - правиш "процедурата", и готово. Той маркуча или е напълно студен, или е топъл , трето положение почти няма.
Коментар
-
За 20сек едва ли ще му загрее толкова колата, че да усети затопляне на маркуча.И при мен колата не загрява добре, термостата го смених преди 3 години и миналата седмица оставих колата на място да работи и да дебна кога ще отвори термостата. Е отвори си когато трябва, маркуча ни най-малко не беше загрял преди това и въпреки всичко колата при нормално каране на дълъг път държи към 75 градуса.Но ако искаш да видиш как сам може да си смениш термостата виж в раздела "често задавани въпроси", там съм писал цяла тема.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар