Здравейте колеги !!!Преди да кажа за проблема, нека да уточня че съм прочел всички теми по този въпрос и конкретен отговор не намерих.Първо купих си нов радиатор за парното, но при опита за смяна който в описан в една тема ( много добре при това), ударих на камък, тъй като не мога да изкарам тръбичките от предния радиатор, ръчках ги накъде ли не,но не става, някакви идеи ???? Кажете в каква посока трябва да излязат, мисля че са бая корозирали и затова не поддават.А другия ми въпрос е къде се намира прословутата клапа за циркулация на въздуха отвън, вярвайте ми търсих я сумати време, но не можах така и да разбера кое е тъпата клапа,свалих и филтъра за климатика и разглобих и всички пластмаси там , ама не разбрах. Още по добре ако цъкнете и снимки. Говорим за Фиат Браво 1.6 16v 103 к.с. Благодаря на всички !!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с изпотяване на стъкла
Collapse
X
-
А клапата не работи ли, защо я търсиш и явно не си чел или не си гледал хубаво, намира се точно под филтъра, ако виждап моторчето за вентилация като свалиш филтъра, значи е отворена, ако виждаш бежова-светлокафява пластмаса, оребрена на кръст с гумено уплътнение по краищата, значи е затворена, ако не се движи от бутона я избутваш внимателно в отворено положение и караш. Ако ти тече радиаторчето го сменяй, ама сигурен ли си че тече? Тръбите с повече мерак ще излязат, просто за >10години са се спекли.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Humppa
-
Humppa
Е, малко ли е? Тя, горката търсачка, знае толкова много отговори на доста въпроси, като изпотяване на стАклата, бУбини, акОмОлатОри...
Коментар
-
Мисля, че до голяма степен ще ти свърши работа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...�кратко: под филтъра.До него се стига от към двигателя, под пластмасовата кора около чистачките.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
благодаря много на всички, разбрах вече кое е клапата при мен сега като се сетя беше отворена ( т.е. виждах моторчето ) , което ако съм разбрал правилно е добре.Явно проблема ми идва от радиатора на моторчето, тъй като стъклата се омазняват адски много и колата ми постоянно губи антифриз.Купил съм отдавна нов и днеска ще се гъзим да видим кво ше стане, че по сервизите в Бургас ми искат 120 лв. за смяна само за работата, а де факто трябва да измъкна само тез тръби.
Коментар
-
Пичове стана работата бая ги напънах тия тръби и излязаха за целта използвах клещи за да направя нещо като лост.Обаче като сложих новото радиаторче нещо планката дето е до тръбите не залепна както беше при стария радиатор а има малко луфт, дали е проблем, аз болтовете пак ще ги стегна здраво естествено.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар