Освен всичко описано в темата за смяната има ли други неща които трябва да знам , и лигена в който ще се изтече антифриза къде се слага , в краката на десностоящия или на мястото на разглобените кори...... ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на отоплителното радиаторче на Браво
Collapse
X
-
Здравей!.Изчиташ всичко по темата за смяна на отоплителното радиаторче и няма да имаш проблем със смяната.Легенчето го слагаш откъм тръбите, които влизат в радиаторчето.Съветвам те да си постеляш и някакъв по-голям найлон, защото няма как да не изпуснеш малко антифриз, когато откачиш тръбите от радиаторчето.Гледай съда, в който ще събираш антифриза да е поне 2л.Аз се изтарикатих с кутия от сладолед-1л и добре че имаше човек покрай мен да ми изсипва кутията, докато аз запушвах тръбите с пръсти.Цялата операция при мен отне около час и половина, ма с доста мотане и без бързане.Да не забравиш, когато свалиш старото радиаторче да избършеш с парцал хубаво мястото, където е било радиаторчето, защото при мен беше доста мокро и това ако го оставиш после ще мирише....Операцията с наливането на антифриза и обезвъздушаването също е някъде по търсачката.В общи линии доста са се постарали колегите, щом аз успях сам, значи е ясно описано.Успех!
-
Колега, процедурата за наливането на антифриза и обезвъздушаването не е в конкретна тема.Ако се разровиш по търсачката за смяна на антифриз, смяна на радиатор, все ще ти изскочи нещо.Оттам може да видиш какво правят колегите.В общия случай за отоплителното радиаторче е същото.След като си приключил всичко по монтажа отвиваш врътката на кранчето, което е на маркуча, който влиза към купето( гледаш да не го счупиш, че е пластмасово.Ако неще да се отвие, го напръскай с малко ВД и изчакай.При мен се разви лесно, но по форума колегите масово ги чупят.).После наливаш антифриза и следиш кога течността ще почне да излиза през отвора на врътката.Щом почне да се показва течност оттам, го затваряш.Палиш и чакаш да поработи малко, ако се налага доливаш по малко.Съветвам те да следиш и какво е положението вътре при радиаторчето, дали си стегнал всичко както трябва.Понаглеждай дали няма сълзене, виж дали се загряват тръбите.Аз не съм имал проблеми, дано и при теб мине леко.
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%E2%E0%ED%E5Това е за пробките за обезвъздушаване и дейсвията за източвне и пълнене на антифриз при различните двигатели.Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.
Коментар
-
Сега проверявах и моето радиаторче и се оказа, че и то тече, и то върху централата на еърбеците.Като свалях пластмасовите кори обаче счупи рапидните винтчета. Някой да знае от къде мога да си намеря такива?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
curko написа:колега, ако намериш изобщо тия щипки пиши.Аз счупих 2. Ходих в "Аутомания", обаче там нямаше такива.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
MadHead написа:A аз да питам някой сменял ли е на мареа? Че и на мен ми предстои операцията, а не ми изглежда еднакво с бравотоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
[quote="Geraka"]curko написа:колега, ако намериш изобщо тия щипки пиши.Аз счупих 2. Ходих в "Аутомания", обаче там нямаше такива.
Коментар
-
...
Добре дошъл и на мене в темата за смяна на радиаторче за парното От доста време като включа отоплението, се усещаше една "приятна" миризма на мърша в купето. Четох тук и стигнах до извода, че прокапва антифриз някъде от отоплението, но все имаше по-важни задачи за решаване и така и не направих нищо. И така тази сутрин, насред цялото задръстване по "Опълченска" в София на път към Александровска болница, реших да си включа топлото. Резултат - голяма локва антифриз пред дясната седалка и неумолим път нагоре на стрелката за температурата. Със сочна псувня и констатацията "най-после ме предаде пущината" спрях топлото, отбих в първата удобна пряка и се заех да закърпя положението. Попих локвата с чаршафа на кучето (жената пак ще трещи като пробит ауспух), налях наличния резервен 1л антифриз и още едно кило вода. Добрах се благополучно до болницата. Проблема сега е, че нямам парно, а след ден-два ще трябва да прибирам майка ми и баща ми след операция в Плевен. Ако някой може да каже читав сервиз в София, който не дере кожи, ще съм благодарен, защото тук нямам време и условия за самостоятелно провеждане на операцията. В краен случай вярното Поло на жена ми пак ще трябва да влезе в употреба.Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
...
Смених радиатора в един сервиз в "Хаджи Димитър" - до "Радиал" близо до мелницата... Майстора искаше да сваля цялото табло, но аз го убедих, че става само със сваляне на жабката. И един час след това цъкаше с език и разправяше как не можел да повярва, че "италианеца ще направи нещо да се сменя толкова лесно". Така да се каже - благодарение на форума научих един майстор на майсторлъкFiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар